Bloggere på La Rambla

Kjære tålmodige blogglesere. Denne dagen har vært superhektisk, men likevel så bra! Jeg elsker jo å ha noe på timeplanen fra tidlig om morgenen til sent på kveld. Man skulle kanskje tro at jeg ikke har vært noen flittig blogger denne tirsdagen, men jeg har faktisk ikke gjort annet enn å knipse på bilder i hele dag. Geir har fått gjennomgå som fotograf, Magnus har måttet stille opp og det samme måtte min kjære bloggmate Kristina! Jeg har nemlig knipset klart til et nytt “Time for time” innlegg! *Jippi* Syntes jeg hørte noen gledeshyl? Hehe, jeg lagde et slikt innlegg i sommer og veldig mange likte det, så nå får vi satse på at denne varianten blir like spennende.

Mer om alt dette skal dere få i morgen, men nå er det blitt så sent på kvelden at jeg bare tenkte å dele noen stemningsbilder fra dagens middagsdate! Kristina og jeg bestemte oss i dag for å prøve ut byens nyeste restaurant “La Rambla”, så klokken 19.00 møttes vi for å kose oss med litt deilig tapas! Herlighet så god mat. Det ble både tomatsalat, indrefilèt, blåskjell og fuccacia på oss, og alt smakte like godt. Absolutt en restaurant som vil bli besøkt flere ganger i fremtiden! Kristina og jeg har begynt på samme studie denne høsten, så nå fremover vil dere helt sikkert se mer til dette fjeset også her på bloggen. Vi skravlet i to hele timer og knipset på så mange bloggbilder at maten ble kald før vi rakk å få smakt på den. Hoho, sånn er det når to bloggere kommer sammen. Får.Ikke.Tatt.Nok!

 



Ser det ikke godt ut? Åh, nam nam nam!
Kristina har også blogget om kvelden vår HER

Nå har jeg litt kommentarsvaring å ta igjen! Sweet dreams <3

23 kommentarer
    1. Er ikke dere uvenner da? Har lest bloggen din så lenge at jeg husker godt når du fikk din egen plattform å blogge på isteden for kristinabe? 😀
      Så veldig koselig uten forresten
      Masse hilsinger 🙂

    2. Leste når dere hadde blogg sammen på Kristina sin blogg, ønsket så dere skulle bli venner igjen, sååå glad om dere har blitt det 😃

    3. Så koselig 🙂 jeg har fulgt bloggen din helt siden du startet for deg selv. hvordan ble dere venner igjen? 🙂

    4. Ææææh!! herregud ble så glad nå! Har fulgt bloggen til både deg og kristina siden dere begge blogget sammen på Kristinabe! Er veldig glad for at dere er blitt venner igjen, har ventet på det siden ja dere var russ? Shit, er faktisk russ selv dette året så ja det var på tidet !!:)

    5. linken i begynnelsen av innlegget til hennes blogg fønket ikkje,men fant henne for det.
      Fine dere var, eg har aldri hørt om henne før,men var en søt jente med en fin blogg.
      Leser Kristina Andersen sin og trodde du kjente henne fra før -du kjenner henne hvertfall nå :D:D
      ha en superduper kveld.
      ps time for time innlegget var flott eg ble helt svett hahahahaha

    6. Har dere blitt venner nå pga samme studie, eller har dere vært venner lenge? Husker fortsatt den tiden dere var venner, men plutselig super-uvenner pga en stor krangel! hahah

    7. Så kos at dere er blitt venner! Nå som dere er venner igjen, og alt er ok hadde det vært “gøy” og vite hva som egentlig skjedde med bloggen og vennskapet deres. Hvorfor ikke lage et blogginnlegg hvis det er ok for Kristina? 🙂

    8. Kan du lage et innlegg hvor du har litt mindre øyebryn som passer deg ? For om du gjør det får du garantert mye positivt siden de tar litt over ansiktet ditt 🙂 evt litt lysere brune også hadde nok blitt rimelig mye bedre. Kult om du tørr å lage et innlegg med litt forskjellige bryn. for de du har nå kler deg virkelig ikke 🙂 mvh ei som leser bloggen din en gang i bland bare fordi du kommer med mye bra 🙂 Du er vell en av de eneste fornuftige bloggerne her, hehe 😉 tcmn, sophie elise og de der…. å herregud så patetiske. og btw så hadde det vært tøft om du også turte å snakke litt om du har tatt silikon eller om det er naturlig, siden det er og noen folk som henger seg litt mye opp i.. også noen ganger blir det litt veeeldig mye treningsbilder.. utenom det er jeg og litt lei av krøllete hår.. ! kan du ikke rette det ut litt innimellom ? savner den blogginga hvor det var mer snakk om mote, interiør osv.. + litt variert 🙂 du er litt monoton i skrivinga de om dagen på en måte..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg