Antrekk – 210513

Åå, så hyggelig å se at dere likte den nye headeren! Jeg har ikke fått svart på alle kommentarer i dag, men jeg skal sette i gang med svaringen så fort antrekket er publisert. Vet dere hva jeg har gjort de siste timene? Jeg har sittet forann yr.no halve dagen for å prøve å finne den perfekte timen til antrekksbilder. Jeg vil så gjerne ha de hersens skyene bort fra himmelen! Klokken syv tittet solen endelig frem og da var det bare å kaste seg i bilen for å råkjøre ned til nærmeste strand. Hoho, blogglivet <3 Ellers har jeg laget en helt nydelig middag til oss i dag. *Vann i munnen oppskrift* kommer!

NÅ dere.. skal jeg snart hive meg på kjøkkenet igjen jeg! Jeg vil lage pannacotta til i morgen! Aldri laget det før, men bloggen sier hun savner en dessert-oppskrift og det må jeg bare se å få ordnet opp i.

 
Sko, briller og lenke fra Gina Tricot, Shorts og topp fra Bikbok, Blazer fra H&M

 

Igjen, tusen takk for fine tilbakemeldinger! Svar kommer straks.

82 kommentarer

Siste innlegg