Antrekk – 250113

 

Bare innom for å vise dere reiseantrekket og dagens lille sminke eksperiment! Jeg har testet ut min nesten oransje leppestift fra Body shop. Trodde aldri jeg kom til å få brukt den da jeg kjøpte den, men den passet jo ypperlig til min nye 100 kroners genser fra Bikbok. Øyenskyggen byttet jeg i dag ut med en rouge også fra Body Shop. Jeg hadde helt glemt hva oransje kan gjøre med øynene! Alle dere jenter med blå øyne.. Lek dere litt med oransje sminke. Kjempemorro å se hvordan det forsterker øyefargen.

 
Genser og smykke fra Bikbok, Vero Moda bukse, UNIF skinnjakke, leppestift og rouge fra Body shop

Hva synes dere? Ja eller nei til denne leppestiften?

72 kommentarer
    1. Alright, confession time!
      Jeg snublet over bloggen din for noen dager siden og jeg er helt frelst. Jeg elsker stilen din og kan ærlig innrømme at du er den første bloggeren jeg stolt kan si at jeg er fast leser hos.
      Du inspirerer meg innen mote. 🙂 Maxi skjørt er nå min nye obsession pga. deg.
      Håper ikke denne kommentaren virker veldig rar, måtte bare gi deg creds. Håper du får en fin helg 🙂

    2. jeg synes leppestiften var fin 🙂 men over til noe annet, jg synes du ser ut som to forskjellige personer på headeren din og disse bildene, er kanskje bare meg 🙂

    3. Kjempefint antrekk! Leppestiften og rougen passet godt til deg 🙂 Var utrolig godt å komme inn på bloggen din å se så mange fine innlegg nå etter tre dager uten pc.

    4. WOW! her var du flott på håret 🙂 Du er mye finere uten den forferdelige tupperingen du ofte har. Kjempefint var det!

    5. skulle til å si at jeg virkelig digger håret ditt for det var det første jeg så på bildene, men med en gang jeg bladde ned kom jeg på at da måtte jeg si at jeg elsker øynene dine, huden din er perfekt, og stilen din er helt fantastisk 🙂 haha, så går ikke ann å plukke ut en ting som er finest med deg, når det er så mye som skiller seg ut på deg<3 ååh gud som jeg digger deg, marthe! er virkelig et høydepunkt for meg å kikke innom bloggen din for jeg kan ikke annet enn å smile over hvor fint du kler deg og hvor herlig du faktisk er 🙂 den orange leppestiften var utrolig fin på deg og den fremhevde virkelig øynene dine. knallblåe og klare, virkelig drømmeøyne 🙂

    6. helene: Åå <3 Du Helene du Helene. Du er alltid så positiv. Har alltid noen gode, oppmuntrende ord å komme med. Tusen tusen takk for nok en kjempefin kommentar fra favorittleseren. <3
      Kriss91: Nei, så hyggelig å høre! Alltid stas med nye lesere 🙂 Maxikjørt er ingen dum sak. Kan jo til og med brukes året rundt! Håper du fortsetter å følge meg i lang tid fremover. 🙂 Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste med å inspirere deg videre på klesfronten 😀

    7. Jeg syns du er veldig vakker, men sminker på kinnet ditt ble litt mye og unaturlig. Jeg mener ikke å være stygg med deg, men tenkte det kunne være greit å vite 🙂

    8. Leppestiften kledde det skikkelig! Likte veldig godt antrekket ditt også 🙂 Du vet virkelig hvordan man kler seg pent. Ikke bare i dette innlegget, men alle antrekkene dine er dritpene! 😀

    9. Hvordan har du spart håret ditt til å bli så langt og nydelig? Hilsen desperat jente som har prøvd i flere år :/

    10. Vet du hva Marthe, du kledde den leppestiften kjempe godt! Passet så utrolig bra til ansiktet ditt, og sminken din. Antrekket var helt fantastisk som vanlig! Litt rocka, og samtidig veldig søtt. Og kan jeg bare fortelle deg hvor mye jeg elsker både håret og hårfargen din? Det er knallfint, og passer så utrolig bra til øynene dine. Jeg må bare si det, og fortelle deg hvor mye du som blogger betyr for meg! 🙂 GODT Å VÆRE TILBAKE!

    11. Åh, Marthe! Du er så fantastisk! Får ikke sagt det nok! Leppestiften var nydelig, så den bør du bruke mer! 😀 Er det en av de nye du kjøpte for litt siden? Og øynene dine! Fy søren altså, er det mulig å ha så pene øyne? Syns du er så flink å blogge jeg, skjekker så ofte som mulig og gleder meg som en liten unge til nytt innlegg hele tiden 😀
      Stor klem fra meg <3

    12. Har et ganske likt antrekk selv, det er iallefall kjempetøft:)
      Og samme skosmak ser jeg, klarer ikke la vær å kjøpe meg sko/støvletter… et stort problem:))
      Mira

    13. ååh, hadde du farget håret ditt brunt, så hadde øynene dine blitt så ufattelig nydelige! de er sinnsykt fine nå, men gud så fantastisk de hadde blitt om du hadde mørkere hår! 😮

    14. Marthe, Du er såååå pen !! Omg.. På alle bildene dine er du alltid så pen! Hvordan får du det til!?!!? <33

    15. Åh, elsker leppestiften og syns du kledde den veldig godt! 🙂 rougen syns jeg også var veldig fin i fargen. Jeg foretrekker å la den duses litt ut i huden slik at den ser litt mer naturlig ut da, men hver sin smak 🙂

    16. Digger stilen din! Å du er utrolig vakker 🙂 Har faktisk bare vært innom bloggen din 2 ganger før, men kommer nok til å fortsette å å komme innom her ja 🙂

    17. Hei marthe! Du har utrolig fint spill i håret ditt nå, akkurat slik hårfarge jeg lenge har ønsket. En blanding av blondt og brunt, men da jeg striper håret så blir de orange/gulaktig. Vet du hva man kan gjøre for å unngå dette?

    18. kjempe fint klesplagg..skjønner ikke hvordan du får alt til å passe så bra sammen–hmmmm?? men ja også fint hår denne gangen også..det er så mye liv i det, alle tonene osv og du får fram den fine fargen på øynene dine. Me like :3 ^^

    19. OMG kjempefint anntrekk! Du har en så fantastisk bra klesstil! Du får meg til og ville gå i ting som jeg aldri engang ville rørt når jeg går i butikken, du får meg til og kle meg litt mer fantasifult og jeg elsker det! Du er bare verdens beste blogger og jeg beundrer deg virkelig, Jeg må bare si Marthe at du er verdens heldigste dame! Du har en kjempefin kjæreste, bra kropp må jeg si, DØDSBRA stil!!! Og du er kjempe flink til og bake.
      Digger virkelig bloggen din og ville blitt kjempe glad om du kunne tatt en tur innom min vist du har tid og kansje linket den også vist du liker det du ser! <3<3

    20. Hei 🙂
      Jeg bare lurte på om du kan legge ut eller fortelle meg navnet på leppestiften og rouge du har på deg på bildet over, de var så utrolige fine i fargen!! Og om du har et tips til en fin rød leppestift? 🙂
      Elsker bloggen din Marthe, du gjør en fantastisk jobb! Min absolutt favorittblogger! Kos deg i Oslo!

    21. Nina: Jeg har ikke leppestiften med meg til Oslo, men hvis du går inn på Body Shop og ser på leppestiftene de har så skal det bare være en med “oransje” farge. Jeg har sett på dem alle sammen og du ser hvilken leppestift som gir denne fargen med en gang du ser den. Koster 139 kroner <3 En fin rød leppestift er en fra Isadora foreksempel! Jeg har den selv og bruker den hele tiden 🙂 Farge 47 Isadora. Kjempelekker og holder godt!

    22. Linn: Tusen takk for det Linn! Hmm.. Striper du håret ditt selv? For da tror jeg fort det kan bli litt gul oransje. Gå til en frisør og spør hva de ville gjort for å få stripene fine. Jeg har aldri hatt problemer med at de blir oransje. Det jeg gjør er å stripe hele håret i to forskjellige farger. En blekefarge (den mildeste de har), og en lys brunfarge. Så er alltid målet å få så mange striper at man egentlig ikke helt vet om jeg har blondt eller lyst brunt hår. ELSKER spillet det gir! 🙂

    23. WOW! det er evigheter siden jeg var innom bloggen din, og jeg må bare si at du ser UTROLIG bra ut!
      det her høres sikkert slemt ut, men før irriterte jeg meg alltid over f.eks. at håret ditt så litt lite naturlig ut, eller at du ikke sminket deg så naturlig, men på disse bildene(og mange andre) ser du sååå bra ut!

    24. Hei! Du er så rå lekker, pen, søt og vakker! <3 <3 Digger deg og bloggen din. Leppestiften passer deg helt perfekt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg