Fletterull med Twilight spenne


Jammen rakk jeg å eksperimentere litt med hårfrisyrer i dag tidlig også. Nå er jeg på jobb, så dette er forhånsskrevet fra i dag tidlig! Jeg fikk den nydeligste hårspennen til jul av tante. Den fulgte med i dvd boksen til den siste Twiligt filmen, så denne får dere ikke tak i med mindre dere går til innkjøp av breaking dawn part 1. Ikke den vanlige dvden men den digre boksen som er full av ekstramaterialer! Men jeg er sikker på at Glitter har noen lignende spenner på lur til dere som allerede har dvden.

Denne gang blir det ikke en mengde bilder med steg for steg. Rett og slett fordi det ikke er mer enn 2 steg for denne frisyren! Her er det virkelig bare å flette håret, surre det i en liten running og feste med den nydelige spennen. Det tar fem minutt om du vil gjøre det så pent som overhode mulig!


1. Flett. Jeg valgte å tuppere enden i stede for å bruke et tykt strikk.


2. Surr fletten rundt og rundt og stapp den tupperte enden inni fletterullen. Fest med spennen.

Syntes det ble søtt jeg! Hva mener dere?

30 kommentarer

Siste innlegg