En herlig julekveld!

Åååh! Julekvelden <3 Håper dere hadde en helt fantastisk kveld i går. Det hadde jeg! Jeg var så mett da jeg fant sengen halv et i natt at jeg trodde jeg kom til å sprekke. Middagen var N-Y-D-E-L-I-G og riskremen… Jeg begynner å sikle bare ved tanken. Vi startet oppakningen av gaver halv syv og var ikke ferdige før halv tolv. Her i hus koser vi oss ordentlig med hver eneste gave. Det er jo bare jul en gang i året, og da må kvelden nytes. To digre bord var stappfulle av kaker og sjokolader, og klokken tolv fant vi ut at vi skulle ha iskaker også. For en kveld! Skulle ønske vi kunne ha jul minst to ganger i året.

 
 

Julegavene mine kommer jeg til å vise i et eget innlegg! Jeg har allerede fått minst 50 kommentarer fra lesere som ønsker å se gavene så fort de er åpnet. Hehe. Akkuart nå feirer jeg jul med den andre siden av familien, men alle gavene skal vises frem til dere med godt lys i morgen tidlig. Jeg fikk så vanvittig mye fint. Det er rett og slett galskap. Jeg vil veldig gjerne høre hva dere har fått også!

 

Liten sniktitt av alle bordene som til slutt ble stappfulle av gaver!
Fikk dere noe fint i går kveld?

19 kommentarer
    1. Så utrolig koselig! Ser ut som du har hatt tidenes beste julaften 😀
      Jeg har også storkost meg, vi spiste ribbe med masse godt tilbehør og startet med gavene i samme tid som dere. Gleder meg til å se gavene dine, som jeg før har skrevet 😀
      Jeg fikk blant annet en sånn massasjemaskin ettersom jeg sliter med kronisk hodepine (utrolig kjekt!), og en hel koffert med nydelig bestikk, fine ting til leiligheten og mye mer til 😀

    2. Så bra at du koste deg 🙂 Det gjorde nemlig jeg og! Jeg gleder meg utrolig mye til å se hva du har fått<3

    3. Så fine bilder Håper du koste deg maaasse! Gleder meg til å se hva du fikk! Jeg kan sende deg link til innlegget hvor jeg viser hva jeg fikk? eller, lagde video, som jeg skal redigere så fort som mulig 😀
      Ha en fin 1.juledag! <3

    4. Gleder meg masse til å se alle forskjellige gavene du har fått, Marthe! Så bra at du hadde en vellykket kveld, du får ha en trygg og fin reise hjem igjen til Stavanger! 🙂 Kos deg masse idag!!

    5. Godt du hadde en fin kveld, Marthe! 🙂 Kos deg masse resten av jula! Jeg kjenner at jeg allerede gleder meg til neste julaften, så håper 2013 blir ett bra år sånn at tida ikke går så seint 😀

    6. Irmelin: Tusen takk Irmelin. Lenge siden jeg har sett ditt navn i kommentarfeltet nå 😀 Håper du hadde en fin julekveld selv med dine nærmeste <3 Enig med deg i det siste der! Hehe. Vil ha jul NÅ IGJEN!

      Anna: Tusen takk Anna 😀 Julegavene skal jeg avsløre sammen med den ferdige kalenderen i morgen 😀

      Oda Ulrikke: Det ville vært hyggelig Oda 🙂 Send meg gjerne en link når videoen er ferdig redigert og publisert 🙂 Håper du fikk en fin feiring!

      Frida: Åh, det hørtes ut som vi fikk noe av det samme da 😀 Jeg fikk hele fire sett med hardangerbestikk i alle slags varianter, og masse nytt, fint til leiligheten! 😀 Jeg er så glad <3 Tror jeg fikk absolutt alt jeg hadde på ønskelisten i år. Skal vise dere alt i morgen 😀 Du må ha en super kveld i dag også og en fin romjul Frida! <3

    7. Så ut til at du hadde en koselig julaften, noe av det jeg også elsker er å sitte leeenge med gaveoppakningen 🙂 Det er så koselig! Gleder meg til å se hva du har fått, jeg har blant annet fått Jeffrey Campbell Lita Spike, og jeg er i hiiiiimmelen! Tenker på dem hele tiden (begynte for sikkert ett år siden, så det var jammen på tide at de kom i mine hender, hehe!) <3

    8. Anonym: Åå <3 Lia Spike skoene er rålekre 😀 De kjøpte jeg meg faktisk på denne tiden i fjor og jeg har aldri angret. De kommer jeg aldri til å finne på å selge 🙂 Åpning av julegaver må gjøres sent selv om man har aldri så mange gaver 😀 Når man har gledet seg så til èn kveld så skal den jammen dras ut så lenge som mulig. Hehe! <3

    9. så utrolig koselig det så ut! og ta seg god tid med gavene gjør vi hver jul og vi blir aldri ferdig før 1-2 tiden, haha 🙂 fikk kjempemasse fint, mest penger. utenom det fikk jeg gavekort, justin bieber sengesett, masse hårprodukter og sminke, kremer, tøy osv. synes det er så gøy å åpne pakker 🙂 gleder meg til å se hva du fikk til jul! også håper jeg jula di var kjempefin og du koste deg masse 🙂

    10. Åh, ser du har laga innlægg om julegavan dine allerede.. heldi. 😀 Eg fikk en rø peplumkjole fra Bik Bok hos lillebrorsan, gavekort på Amazon fra storebroren min som eg kjøpte meg nye sko førr, 10 kjøretima hos mamma og pappa, og ett par sko som ser ut som en kopi av Jeffrey Campbell lita hos samboaren. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg