Ting jeg vil gjøre i november

1. Dra på julebord med mine kjære medstudenter på sykepleien! 17. november smeller det på Bakgården utested med julemat, drinker og bare hygge sammen med den fine fine klassa <3 Herregud, så gøy! I går satte vi også i gang planleggingen av et jentejulebord med venninnegjengen, men om det blir i slutten av november eller tidlig desember får vi se på!

2. Kjøre storrengjøring av peisen. Ja.. Den ser mildt sagt ikke ut på innsiden. Den er så full av aske etter 10 måneders fyring og 0 tømming eller rengjøring at det snart ikke er plass til mer ved i den. MÅ sette av en kveld til litt pleie av favoritt-møblementet mitt.

3. Gå til innkjøp av 1. De første julegavene 2. Et par nye, potensielle julebordskjoler 3. Mer julepynt til desemberleiligheten min 4. Masse duftelys i deilige julelukter. Så kan jeg nesten ikke vente med å starte på julebaksten for i år! Må definitivt sette av en kveld og to til det allerede i november så jeg har kakeboksene klare til første søndag i advent.

4. Sette av et par timer av 23 november og dra på Black Friday shopping! Jeg trenger blant annet skiutstyr og litt skitøy til vinteren. Kanskje kan man også gjøre noen gavekupp denne dagen? Elsker Black Friday jeg! 

5. Gjøre en real innsats i ny praksis! Jeg har selvfølgelig lyst til å bestå denne praksisperioden også, og lære en haug av nye ting på veien. Jeg har bare hatt to uker på 2A så langt, men har allerede lært mye om diabetes og sykepleie til nyresyke! Skal bli så flink at på seks uker til!

6. Jeg har utrolig lyst til å prøve å få til en to dagers hyttetur på Bortelid igjen. -Med Daniel og Sika denne gang. Det hadde vært så innmari koselig å ta med hunden på vår første hyttetur sammen til fjells. Lage oss årets første ribbemiddag og gå på et par utsiktsturer <3 

7. Jobbe som en helt på bloggfronten. Ja, ved siden av studier og festligheter sosialt, så SKAL jeg klare å opprettholde dette bloggeriet! Spre julestemning, dele digge oppskrifter og det som er. Jeg har også satt meg et lite økonomisk mål som jeg gjerne vil oppnå innen 2018 er over, og det er jeg så spent på om jeg kan få til!

8. Dra på julemarked på Randesund lysstøperi 18 november, før jobb. Da har Kristine og jeg en formiddagsdate der vi skal spise pepperkaker, kose i hjel noen dyr på den koselige gården, og shoppe litt fra marked! Jeg oppdaget dette stedet da jeg bodde på Tømmerstø i Kristiansand for noen år siden, og siden har jeg besøkt gården utallige ganger <3

Åh, november kommer til å gå så FORT. Plutselig er det jul dere!

9 kommentarer
    1. Hei! Er sykepleierstudent på første året og lure på om du har studietips eller bare generelle tips for å komme seg gjennom eksamensperioden:)

    2. Åh, jeg kjenner meg igjen i mye her! Jeg gleder meg så mye til å pynte leiligheten til jul <3 Plutselig er jula her, ikke lenge igjen nå.

    3. Så koselig at dere fikk overta Sika! <3 Ser dere tenker på valp i tillegg, det blir nok helt supert for dem begge!
      Vi fikk hjem vår lille beaglebaby i juni, og har ikke angret et sekund. Herlig rase 🙂 Du har sikkert gjort deg opp tanker rundt oppdretter, men vil gjerne tipse om kennel Aviatrix. Utrolig flinke folk, med nydelige hunder. Om du vil se vår, så er han på Instagram - lifeasludo
      Hahah, #crazydoglady

    4. Så at du skrev du har praksis på 2A, er det medisinsk sengepost? Hvis ja, så er det en krevende avdeling å sette seg inn i, men du kommer til å lære så ufattelig mye!! Vil si at det er en av de beste avdelingene å ha praksis i, da man lærer så mye forskjellig

    5. Hei fineste Marthe! Jeg vet og ser du jobber hardt med praksis og eksamenslesing, syntes du er råflink, hadde jeg bare hatt halvparten av ditt pågangsmot, humør og positivitet<3 Om du trenger en pause fra stresset så jeg akkurat en film som ligger på viaplay og når den var ferdig tenkte jeg at denne hadde Marthe elsket. Så om du ikke allerede har sett den, se Wonder, helt fantastisk😍 Stå på og ha en flott uke flinke Marthe<3
      Hilsen fast leser fra begynnelsen av!

    6. Ble litt inspirert for november nå gitt 🙂 for meg er november en måned med mye stress på jobb, regn og følelse av lite tid. Men det er jo mye høstkos som må gjøres nå før det blir desember! Får alltid god stemning av bloggen din, takk ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg