– November og hjemreisedag –

Hei torsdag, november(!) og hjemreisedag! Huff, Stavangertimene mine har vel aldri gått fortere og de siste par dagene har faktisk føltes som en liten forsmak på den magiske juleferien med lange, sminkefrie dager i pysj, spising av deilig mat og sofalatskap (med pensum på fanget riktignok). Åh, kan 15 desember bare komme?! Haha, etter den ene lille snødagen i Kristiansand denne uken, har jeg akutt begynt å lengte noe innmari etter jul <3 Jeg har enda til gode å snurre årets første julesang, men nå som vi eendelig er i november, skal jeg sørge for å gjøre det allerede på toget hjem. IIH!

– On My Way Back Home – 

Daniel kommer og henter meg på togstasjonen klokken 19.00 i kveld, og med seg har han vår nydelige lille beagle som jeg gleder meg stort til å kose ihjel igjen <3 Han har sendt meg ca 50 snaps av hunden de siste par dagene, så jeg føler på ingen måte jeg har gått glipp av noe mens jeg har vært borte. Haha! -Meen nå skal jeg først ta turen til farmor og farfar for å spise en bedre middag der! Det blir ikke mange timene jeg får med dem denne gangen, men det er heldigvis ikke så lenge siden vi hadde en hel helg sammen på Bortelid <3 De besteforeldrene altså. Kunne vi ikke alle bare bodd i samme by?! 

Gjør meg en tjeneste og nyt 1 november så godt dere bare kan! Legg en plan på hvordan dere skal få hentet inn julestemningen tidlig i år. Det skal ihvertfall jeg, og månedens bucket list kommer senere denne uken <3 Endelig kan julegaveshoppingen smelles i gang, sammen med baking og tenning av jule-duftelys. Sistnevnte hver eneste kveld. Peisfyringen min kommer til å ta helt av de neste ukene, og jeg skal ikke ofre så mye som en kveld hjemme i sofaen, for bydansing skal jeg si dere! 

Velkommen skal du være, november <3

9 kommentarer
    1. Hei! Jeg har nettopp bestilt meg samme sofa som deg (inspirasjon!) over internett, men lurte litt på hvor god den er å sitte i? 😎 Håper den er like komfortabel som den ser ut. Klem!

    2. Liker deg skikkelig godt og klikker meg inn her hver dag for å se om det er kommet nye innlegg og blir superglad hver gang du har oppdatert😃
      Men må innrømme jeg liker ekstra godt å lese bloggen din frem mot jul. Kommer alltid i så god julestemning av å klikke meg inn her. Gleder meg masse til å lese her disse to måndene😍🎄

    3. Nathalie: Heisann! Så gøy! Å jeg synes den er kjempegod, men jeg er ikke så fan av sofaer som man synker ned i da. Denne er akkurat passe hard/myk synes jeg, og mannen er enig! 🙂

    4. Marte: For en herlig kommentar! Gleder meg til å dele masse juleinspo nå fremover. Kanskje ikke første uken av november, men så… Kjører vi i gang. Hehehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg