New Classic Bracelet

Reklame | Daniel Wellington

Woaah! Det nye armbåndet til Daniel Wellington ga meg hakeslep da det kom helt uventet i posten for nå.. ja flere uker siden! Har dere sett så fint?! Jeg elsker virkelig å kombinere DW klokkene mine med armcuffen de har i både rosegull og rustfritt stål, og nå har de altså fått inn enda et lekkert, rent og klassisk armbånd. -Nok en variant som kan passe til absolutt alt. Det fine med dette nye er at det er noe bredere, og dermed vises litt bedre på armen. Så har det fått en nydelig liten detalj i form av en hvit bred stripe. Lekkert både alene og kombinert med blant annet Melrose, og Bondi klokkene mine tenker jeg! Dette nye armbåndet kommer forresten også i både roségull, og rustfritt stål, og i størrelsen small og medium. (Jeg har det i small og det sitter perfekt på mitt håndledd). 

Rabattkoden MARTHEBORGE gir 15% på alt fra DW HER <—

Hva synes dere andre? Dersom dere får lyst til å klikke det hjem selv, eller som gave til noen av deres kjære og nære, så kan jeg informere om at rabattkoden MARTHEBORGE gir dere 15% på alt fra Daniel Wellington, og de første 500 som tar i bruk rabattkoden min får i tillegg armbåndet i denne nydelige gaveesken som jeg har på bildene mine her. Det føles jo litt ekstra eksklusivt å motta det nye armbåndet i en classy eske med sløyfe rundt, gjør det ikke? Jeg synes ihvertfall det.. Håper dere er like frelst av dette DW-tilskuddet som meg! Daniel Wellington har gratis frakt, gratis retur og to års garanti på klokkene sine. Husk også at det er moms/toll på alt du handler fra utland 🙂 

– Rabattkoden gir de første 500 som handler armbåndet en lekker gaveeske –

9 kommentarer
    1. Skulle ønske noen av bloggerne/influencerne som reklamerte for dette og klokkene også informerte om at toll og moms kommer i tillegg på ordren, selv om det er .no nettside.

    2. Digge deg Marthe men please nevnt at man får toll eller momsavgift(?) siden de sende fra utlandet… gikk på den smellen i fjor og det e SÅ kjipt når man e fattig student å får overraskelsesregning på flere hundre kr

    3. Hei! Følger bloggen din å synst det er veldig spennende når du skriver om studiet ditt! Begynte selv på sykepleiestudiet nå i høst. Lurte på noe ang. Sykehus praksis. Er veldig stille av meg, og sliter litt med å ta «styring», kommer dette til å bli et problem tror du? Jobber i hjemmetjenesten og har jobbet i på sykehjem og trives veldig, men sykehus praksisen skremmer meg.

    4. Vildd: Hei hei! Jeg glemmer rett og slett at noen ikke har fått med seg at det er moms/toll på alt man handler fra utland. Beklager! Jeg har lagt inn info om dette i teksten nå <3

    5. Lise: Skal bli flinkere til å huske på det med en gang så ingen føler at de blir lurt, men det er ihvertfall lagt til i teksten nå 🙂 Har informert om det flere ganger tidligere også, men skal selvfølgelig nevne det hver gang for det 🙂

    6. Mener og huske du sa du skulle ta opp igjen noen eksamener, hvilke var det? Og når skal du gjøre det? <3

    7. Anonym: Ja det skal jeg 🙂 Hjemmeeksamen er fra onsdag til fredag, og klinisk sykepleie er i starten av desember om jeg husker riktig, men har ikke helt bestemt meg for om jeg orker å ta den opp igjen eller ikke enda. Har bare meldt meg opp så jeg har muligheten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg