– Sweet Saturday –

Reklame | Affiliateslenker for Gina Tricot

Å du deilige lørdag! Bloggshoot med Hannemor – Check. Bursdagsfeiring neste! I dag har jeg tredd på meg finstasen for første gang siden… juli, og har tenkt til å spise kake og drikke en hel flaske vin sammen med Kristina og hennes girls! Hyggelig hyggelig! Sist jeg var på byen var vel i mars eller april måned, og den rekorden der tenker jeg bare å forlenge, så når jentene føler seg redo for å svinge seg på dansegulv, har jeg bestilt min gravide bestis som taxi hjem. Hehe. Eller ikke hjem, men til henne. Mannen hennes skal nemlig på nattevakt, og da er det klart vi får skvist inn både bursdagsfeiring og sleepover med to forskjellige venninner på en og samme lørdag! Dette blir en fin en <3 Kjenner jeg gleder meg ordentlig til å krølle håret og ja.. bare pynte meg igjen. Jeg har hatt håret i tutt hele uken, og i praksis går det verken i smykker, neglelakk, øredobber, parfyme eller leppestift, så i kveld tipper jeg vi kjører på med alt sammen! Wop Woop,

– Ønsker dere en super lørdagskveld –

– Toppen min finner dere HER og skjørtet HER –

11 kommentarer
    1. Hver gang du legger ut et innlegg der det er bilder av snacks eller mat så er det så ekstremt MYE, haha! Spiser du så mye ene og alene eller er det helt vanlig for deg å sluke 4 rundstykker og 2 plater sjokolade?

    2. Anonym: Nei jeg spiser ikke 8 kvikklunsj. Det var to pakker for 55kr så da kjøpte jeg det så jeg har i kjøleskapet noen uker 🙂 Det går og an å varme fire rundstykker og spise to til lunsj og to til kvelds foreksempel. Synes det er veldig morsomt hvordan folk den siste tiden spesielt har hengt seg veldig opp i porsjonene mine. Jeg trodde det var åpenbart at man ikke klarer å spise en hel chipspose og åtte sjokolader på en gang selv om det var avbildet på et bilde 😛

    3. Håper du hadde en super kveld! 🙂 fine klær!
      Så må jeg bare kommentere hvor teit jeg synes det er at folk kommenterer hvor mye(??!!) du liksom spiser. Unnskyld meg, men i disse «redigere seg tynnere»-tider er jeg bare glad for at folk tar bilde av normale posjoner, i tillegg til bilder av mat/snacks man skal dele med andre, eller dele opp og spise til forskjellige tider.
      Man skal ikke ha behov for å måtte forsvare seg, så det er trist at enkelte henger seg sånn opp i det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg