Høstens storfavoritt: Fuskepels

Reklame | Ellos

Er det noe jeg jakter etter til garderoben min om dagen så er det noen nye, varme høstkåper. Gjerne noen i farger som jeg ikke gikk til innkjøp av i fjor, og veeldig gjerne fuskepels av et eller annet deilig slag! Det finnes så mange lekre varianter av falsk pels der ute nå at jeg ikke engang forstår hvorfor vi enda diskuterer å bære de ekte. Vi bor ikke i Sibir, og disse nydelige Ellosvariantene jeg har plukket ut over og under her skulle fint klart å holde varmen min høsten 2018. Skal jeg velge bare én favoritt av alle tre collagene, så må det bli den gule fuskepelsen til fest. -Med en sort skinnbukse og en sort, men myk blondebluse til. Den grå halvlange til hverdags (den kan også bæres vrengt, og blir da til en rålekker semsket skinnjakke). OG den hvite saueskinnslignende jakken fra nederste collage. Har dere sett så fin!? Jeg har sett etter en sånn som sitter pent på over alt!

Den hvite kåpen under her tror jeg faktisk at jeg klikker meg hjem nå med en gang. Det er nemlig  25% på den også nå, og da koster den bare 525kr. I fjor vekslet jeg mellom en grå og en beige fuskepels, men i år har jeg altså bestemt meg for å gå for en slik kosete “sauejakke” som jeg tidligere år bare har gått rundt og siklet etter hele vinterhalvåret. Det finnes vel ikke et antrekk som denne jakken ikke går til, og på Ellos sine bilder, ser den faktisk ut til å sitte perfekt på også. Hurra!

Ellos har mange flere lekre fuskepelser til høsten! 
Har du også en favoritt eller to? Se hele utvalget deres HER <—

8 kommentarer
    1. mye lekkert, hold deg trygg nå når stormen er meldt i din retning. Her gikk det fint for oss i Bergen,men ikkje for alle. Veier er stengt, små samfunn er innelåst pga ras og mange er uten strøm. Mange veier er stengt osv. Folk fikk tak inn stuevinduet..så hold deg trygg <3 <3

    2. cuskima: Huff så ekkelt Lin! Jeg så ikke værmeldingen før nå! 19 i vind er jo helt vilt. Bare å holde seg inne. Godt det gikk bra med deg. Kan tenke meg at sånt vær skaper kaos flere steder! :/

    3. Hei Marthe! Jeg er fast leser av bloggen din, og jeg husker for en tid tilbake at du skulle ta den gratise HPV vaksinen for alle som et født etter 1991. Jeg lurer på om du har tatt alle dosene, og om du fikk noen bivirkninger? 😊 Skal ta den til uka skjønner du 😊

    4. Henriette: Hei hei! Jeg har tatt alle dosene ja, og fikk ingen bivirkninger utenom en øm arm som varte i 4-5 dager hver gang 🙂 Av alle mine venninner så er det kun ei som tror hun har fått bivirkninger, men det er ikke godt å si om det faktisk var det eller om hun bare fikk akutte influensa-symptomer:’D Jeg tror det går veldig smertefritt for folk flest altså <3

    5. Hei Marte!
      Jeg er enig i at fuskepels er rå lekkert! Men det er dessverre med på å fylle havet med plast.. Vi må ta vare på den fine naturen vi har, og alle gavene vi får fra den!
      Ha ei fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg