Krabbe, hyttekos og bursdagsring

– Det fine, fine hytteliv –

I går var en fin dag <3 Den startet med Hannebesøk der vi knipset noen bilder til et kommende bloggsamarbeid, og med seg hadde hun det jeg liker aller aller best på snacksfronten her i verden. 1. Smash 2. Tortillachips og 3. Sjokomelk. Mmmm! Etter en time med knipsing hjemme i stuen, trykket jeg i meg et kakestykke til lunsj før jeg gjorde meg klar til å bli hentet av mannen. Han hadde nemlig planer om at vi skulle spise krabbeklør hos svigers før hyttekosen vår! Mmm! Krabbeklør faller aalltid i smak, og med fylte mager, tuslet vi ut på hytten i skogen der sola enda sto høyt på himmelen. Herregud for en bra kveld. Vi har vært sammen i tre og et halvt år nå, og jeg synes bare samtalene våre blir mer og mer spennende for hver gang vi er sammen! Seks timer satte vi rundt bålpanna og så på at hele tre sekker med ved forsvant i flammene. Beste jeg vet faktisk <3


Daniel hadde kjøpt inn både en rød og en hvit flaske med vin, og mens vi sakte men sikkert tømte disse, gikk skravla så i ett at det var midnatt og bekmørkt før vi visste ordet av det. Så sinnsykt hyggelig! Blir aldri lei av datenights på den hytta der. -Uten wifi, tv eller i det hele tatt 3G dekning. Jammen fikk jeg min første diamantring også av han i går. En heeelt nydelig alliansering i hvitt gull med tre(!) skinnende diamanter i. Døde faktisk litt <3 Nei, vi er ikke forlovet til alle som lurte på det på snapchat, og jeg er heller ikke gravid til dere som tenkte at “den lille beagelen” vi har i vente var et nurk. Haha!

– Kunne ikke feiret mine 26 år på bedre vis –

Nå skal jeg hive en pakke edamamebønner i mikroen, strø over en god dose havsalt og knaske nedpå mens jeg venter på kveldens Skal vi danse. Høstens tvhøydepunkt for min del. Hehe! Kanskje får jeg Cathrine også på besøk litt senere i kveld når hun har vært noen timer i bursdag <3 Håper dere har fått en fin start på helgen dere også! Tusen takk for alle gratulasjoner som tikket inn i går. Dere er herlige!

22 kommentarer
    1. Herlige og fine du:-) så bra at bursdagen din var fin! Nydelig ring!! Ha en flott lørdag videre 🙂

    2. Haha, er det mulig! Hvorfor tror folk at beagle er en baby? 😂 Selv de som ikke har peiling på hunder burde jo ha fått med seg at en beagle er en hund, så mange ganger som du har skrevet om at du ønsker deg en beagle. Haha, det var dagens latter! 😂 Gratulerer så mye med bursdagen, håper dere snart har en liten hund å ta med på hyttetur. ❤️😊

    3. Anonym: Er det det det nye betalingssystemet heter? For da har jeg det. Hehe, får nå enda en sum inn på konto hver måned av blogg.no 🙂 Ca det samme som før 🙂

    4. Hadde ikke du og Daniel en periode hvor dere ikke var sammen? Eller er det 3 år siden? 🙂 tenker viss man har gjort det slutt for så i bli sammen igjen så blir det veldig teit å si at man har 3,5 år sammen. Min mening men vet at flere sier det samme men blir litt feilt 🙂

    5. Anonym: Haha, alt man kan kommentere.. Det er 4 år siden vi traff hverandre, så jeg har trukket fra et halvt år faktisk. Vi har jo vært kjærester i tre og et halvt år, så hvorfor jeg ikke skal kunne si det ser jeg ikke helt 😛

    6. Når du skriver at du har vært sammen i tre og et halvt år så betyr jo det sammenhengende. Og det stemmer jo ikke.

    7. Anonym: Nei det betyr det det står. Ordrett at vi har vært sammen i tre og et halvt år 🙂 Jeg sier også at Cathrine og jeg har vært bestevenner i 12 år selv om vi hadde et opphold uten kontakt i et par av dem. Har du andre regler for deg og dine forhold så skal du få ha det 🙂

    8. Du må svare vær så snill🙏🏻. Hvor er den rosa kjolen/genseren du har på deg fra? Hvor finner jeg den?

    9. Det hørtes ut som en fin dag! Og det fortjente du! Haha, må le av alle som kommenterer på hvor lenge du skriver at dere har vært sammen. For det første er det vel ikke så nøye akkurat hvordan du definerer det, og for det andre så hadde det jo vært mye merkeligere å skrive «1 år» eller hva det hadde blitt, og fått det til å virke som om dere nesten nettopp hadde møttes nå når dere var sammen så lenge før den lille pausen!

    10. Åå, så utrolig fin ring! og gratulerer så mye med dagen på etterskudd, håper den var superfin <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg