Keeping Track Of Time…

Reklame | Daniel Wellington

…In the most elegant way! Etter å ha gått rundt med en hvit Daniel Wellington klokke mer eller mindre hele sommerferien, føler jeg det er på tide å dra frem noen av de mørkere høstfavorittene mine igjen.. Rart med det, men jeg var ikke engang litt klar for å takke sommeren farvel for et par uker siden, men da første skoledag ankom denne uken, fant jeg meg selv i langbukser, støvletter, og tykk strikkegenser på vei til universitetet. -Som om høsten bare var kommet over natten.. Siden onsdag har jeg allerede fyrt i peisen tre ganger, og de metalliske, samt sorte Daniel Wellington klokkene mine ligger nå lengst fremme i baderomsskapet. De passer til absolutt alle høsthabitter, og skal bæres mye de neste fire, fem månedene..

– Rabattkoden MARTHEBORGE gir deg 15% på alt fra DW HER –

Akkurat nå har Daniel Wellington en helt ny kampanje på nettsiden sin! Til og med 4 september kan du kjøpe deg en DW klokke og få en armcuff til 50% med på klokkekjøpet. Rabattkoden min på 15% legges på toppen av disse 50%, så her er det absolutt noen kroner å spare om du er en av mange som lenge har ønsket deg disse klassiske armbåndene i sølv eller roségull. Koden gjelder altså på alt fra DW og kan også kombineres med kampanjetilbud <3 Daniel Wellington har også fri frakt verden over..

– I’m wearing Classic Petite Melrose with a cuff in rose gold –

På nettsiden til Daniel Wellington, har de allerede satt sammen fem ulike gaveesker med klokke og cuff, og dersom du velger å kjøpe en av disse, får du varene dine i en fin gaveinnpakning. Settet jeg har på meg her selges i en slik pakke, (bare med hvitt klokkeur) og den er minst like fint som min! Husk at du også enkelt kan bytte reim dersom du skulle gå lei av en look! Stropper kan kjøpes separat vet dere, og de får man for 229kr-449kr før rabattkoden min trekker fra enda noen kroner.

– Et lite tips fra meg til deg som ønsker deg en ny, lekker klokke i høst –

7 kommentarer
    1. Marte: Å det aner jeg ikke. Vet ikke hvem dette kvinnemennesket var xD Jeg var bare fascinert av håret hennes da jeg gikk til skolen og knipset et bilde 😛

    2. Malin: Jeg har dem i både 28mm og 32mm og liker begge like godt, men akkurat her går jeg med 32mm tror jeg 🙂 Det ser ihvertfall sånn ut på håndleddet mitt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg