– Panorama Camping –

– Et døgn med panoramacamping –

Woah! For et fantastisk døgn jeg akkurat har hatt med min kjære. Vi skravlet og lo helt til klokken fire om natten før campingdagen, så vi klarte jo ikke å stå opp for å komme oss avgårde før 13.00 om formiddagen i går, men det gjorde ingenting for herlighet så mye vi fikk ut av den fine dagen. Planen var egentlig at vi skulle campe på Skottevik, men ettersom vi begge er av den arten som ikke liker å omgås folk på romantisk camping, bestemte vi oss istedet for å tilbringe dagen på fjellbergene til Skottevik, og deretter kjøre til et annet paradis av et sted jeg visste om, for å slå opp teltet der. En glimrende idé. 


Jeg tror ikke egentlig Daniel hadde de største forventningene til meg og min friluftsplanlegging med tanke på at det er han som er eksperten på dette området, men etter å ha trasket på en trang, liten sti i skogen i 10 minutt, kom vi altså ut til dette nydelige stedet som jeg faktisk tror imponerte han litt! Han hadde ihvertfall aldri sett så bra fjellberg for krabbefiske før. Teltet bestemte vi oss like godt for å smelle opp på toppen av hele fjellberget, med årets panoramautsikt og herregud så fint! På den ene siden av teltet nøt vi solnedgangen med øl, musikk og sjø så langt vi kunne se, og på den andre siden så vi soloppgangen og spiste frokost med føttene hengende over fjellkanten mens vi tittet på alle småbåtene som var tidlig oppe for å hente opp krabbeteinene sine.

– Et favorittminne fra sommeren 2018 –

Jeg tror gårsdagen må være en av de beste kveldene vi har hatt sammen. Temperaturen var bare perfekt. Ikke for varmt, ikke for kaldt, øl i hver vår hånd, rolig musikk og rosa himmel. Manglet bare synet av en hoppende hval i havet foran oss.. Haha. Kanskje neste gang? Jeg snek meg nemlig til å ønske meg en ny tur et annet sted, planlagt av friluftsjefen sjøl i bursdagsgave, så da krysser jeg fingrene for at teltet ikke skal pakkes ned riktig enda <3

– Disse telt-turene våre blir bare alltid så bra –

13 kommentarer
    1. Ååh, det så helt magisk ut! <3 Teltturer er kjempekjekke, når det er et såpass fint vær som dere var heldige å ha 😀

    2. Emma: Det er på enden av søm eller kanskje det er tømmerstø? Huff det er flere som har spurt, men jeg kan virkelig ikke forklare det for det er et stykke å kjøre innover og så på en bitteliten sti som bilen nesten ikke får plass på, før du må gå innover til fots i 10-12 minutt. Jeg klarer rett og slett ikke forklare det 🙁

    3. Ida: <3 Ja det skal jeg faktisk gjøre! Jeg har begynt å bruke 3-4 produkter den siste tiden som jeg er superfornøyd med, så tipsinnlegg kommer om ikke så alt for lenge! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg