– Litta hilsen fra sykesengen –

– Hei årets forkjølelse –

Var det noe mer nå da livet? Neida, denne forkjølelsen burde jeg faktisk forventet etter reisedøgn uten søvn på kalde flyplasser. Jeg følte meg helt fæl på jobb i går, men tenkte at kroppen bare hadde fått pollensjokk all over etter å ha vært i utlandet så lenge, så jeg tok dobbel dose med allergitabletter når jeg kom hjem og dro på sommerfesten til bestis og mannen. Hadde det superhyggelig, drakk tre rusbrus og en øl før jeg tuslet hjem til sengen min før midnatt. Det var først da jeg våknet klokken ett i natt med livets frostrier under dynen på et soverom med 25 grader, jeg skjønte at jeg var blitt syk. Akkurat hva jeg trengte nå 😉

– Lever på paracet, suppe og is –

Søndagen er med andre ord ikke tilbrakt på jobb, men sminkefri i min rosa silkekåpe med tomatsuppe, is og netflix. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om det er varm eller kald mat som føles best i halsen min. Ellers har jeg ca 0 planer for de neste tre dagene. Jeg skal bare ligge akkurat sånn som dette og bli frisk på null komma niks. Forhåpentligvis går den planen i boks som bare det. Jeg vil nemlig også ut og nyte dette fantastiske været! Tror faktisk aldri jeg har blitt forkjølet på sommerstid før. Serietips tas hjertelig imot de neste par dagene! Jeg tror nesten jeg har sett alt jeg har blitt tipset om tidligere. Vel, bortsett fra “Band of Brothers” på HBO. Annika har prøvd å overtale meg til å se denne dokumentaren fra 2 verdenskrig i tre måneder nå, så den skal jeg faktisk snurre første episode av så fort dere er oppdatert med en liten hilsen fra dobbeltsengen. Håper dere har en fin og litt mindre snørrfylt søndag.

49 kommentarer

Siste innlegg