– Eight Lounge Sushi Bar –

I går var en bra dag. Kanskje tilogmed den beste. Det var fredag den 13, og etter å ha fått vite kjønn på bestis sin baby, tro jeg rett på café og fylte opp shoppingmagen med jordbær og sitronpannekaker før to timer med babyshopping sto for tur. Ikke vet jeg hvordan utvalget på babyklær er i Norges land, men på Macy’s i Atlanta… Altså jeg ristet av ren ekstase der jeg sto og plukket ut de 24(!) fineste settene, bodyene og plaggene. ALT var så lekkert at jeg bare ikke kunne velge, og dessuten var det helt fantastisk moro å sette sammen bittesmå matchende babyplagg til antrekk. Haha, bare å rydde plass i garderoben Cath!

Crispy Tuna – My absolute favourite

Daniel holdt på å le seg ihjel da han kom hjem fra jobb til en dobbeltseng proppet full av babyklær og en kjæreste i EKSTASE over sine brilliante kupp. Han kan heldigvis slappe helt av, for til tross for at jeg tenker på bestis og den lille i magen halve dagen, og gleder meg stort til å treffe det nye medlemmet i gjengen, har jeg ingen planer om å stå over så mye som en p pille. Haha <3

Men nok om det, og over til det denne posten egentlig skulle handle om! -Gårsdagens fantastiske matopplevelse. Jeg brukte timesvis hjemme før avreise for å finne de beste restaurantene i Atlanta til oss. Her er det nemlig tusenvis av spisesteder å velge i, og jeg ville så gjerne plukke ut det aller beste for sushi, og det aller beste for biff. D sine to storfavoritter <3 I går var det førstnevnte som sto på planen, og med forrett klarte vi faktisk å trykke i oss hele syv sushi-retter. Jeg bestilte vel ærlig talt åtte, men den snille servitøren så bare på meg og sa “hva med å bestille den siste der hvis dere ikke er mette etter syvende rett?”

Heh, ingen dum idé. Etter to timer trillet vi ut derifra igjen og var helt i hundre over alle de sinnsyke smakene. Aldri spist så god sushi i mitt liv.. Aner ikke hva som var i dem, men samme kan det være.. Smakene bare eksploderte i munnen, og de sausene.. crispy greiene ting var toppet med.. Nei, fy fader så digg! Dra på Eight Lounge Sushi Bar for livets smaker dere..

– Best Sushi In Town –

Kunne virkelig ikke vært mer fornøyd med fredag den trettende. I dag står et besøk i verdens største akvarium på agendaen vår og det gleder vi oss minst like mye til. Håper dere har det fint der hjemme og nyter lørdagen. Klokken er vel allerede blitt en del i Norges land. Merkelig å tenke på at vi ligger hele seks timer bak dere her nede. Her har vi ikke fått i oss frokost enda engang!


9 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg bare lurer på hvordan du står i forhold til barn i framtiden?
      Har fått inntrykk fra tidligere av at du aldri vil ha barn, å synes dette er veldig interessant:)
      Spiller selvfølgelig ingen rolle hva du vil, men lurer på hvordan du føler det angående det store spørsmålet: baby eller ikke baby en gang:)

    2. Ååh, det ser virkelig ut som du koser deg i Atlanta, Marthe <3 Sushien så a m a z i n g ut! Håper ferien din har vært kjempefin.

    3. Hedda: Hei hei! 🙂 Hadde vi måtte velge mellom nå eller aldri, så ville det blitt aldri. Vi har bare ikke lyst på barn noen av oss og har ikke hatt noen drøm om det heller noen gang, men om det forandrer seg er jo ikke godt å si. Kanskje vi blir påvirket når alle vennene våre begynner å få barn 🙂

    4. Hei! Lurer på hva Daniel jobber som i Atlanta? skal han bo der lenge? 😀 Kanskje du har skrevet det allerede.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg