My very first day in Atlanta

He-rre-gud så bra Atlanta har vært så langt dere! Jeg har bare vært her et lite døgn, men det føles som tre ettersom vi har gjort så mye allerede! Jeg ankom klokken to om natten (åtte om morgenen norsk tid) og etter forsinkelser med fly og 23 laange reisetimer følte jeg meg ikke engang som et menneske lengre. Du vet når du er så trøtt at du føler for å kaste opp? Og så sliten at du bare har lyst til å gråte? Hahaha, sånn var jeg da jeg ankom flyplassen i Atlanta.

På toppen av det hele hadde jeg overtalt Daniel til å ikke komme og hente meg ettersom han skulle tidlig opp på jobb dagen etter, så jeg hadde gitt klar beskjed om at jeg bare skulle ta en taxi. Vel, på natten i Atlanta så er det visst ikke taxi å få tak i på flyplassen, så der sto jeg som en idiot og så på at alle andre passasjerer ble plukket opp i privatbiler. Jeg endte opp med å gå bort til en politimann og spørre om han kunne ringe etter en taxi for meg. Jeg sa navnet på hotellet og tenkte ikke noe mer over det, men ettersom det ligger i Atlantas fineste strøk, må han ha trodd at jeg var en riking eller noe, for 20 minutter senere ankom limousinen som skulle ta meg til Grand Hyatt. Hahaha, jeg dæver.

Ankom med stil med andre ord.. Nå har jeg fått mine timer på øyet og er blitt menneske igjen! Daniel fikk dessuten fri fra jobb i går, så hele første dagen min her nede tok han meg med på sightseeing rundt i området, shopping på nærmeste shoppingsenter, som forresten er det største senteret jeg har sett i hele mitt liv og bare viste meg rundt på det lekre hotellområdet. Fy fader så fint det er her! For ikke å snakke om stort. Gud hjelpe meg.

Denne cupcake-banken ble forresten et av flere høydepunkt fra gårsdagen. Jeg har bare sett dem på andres feriebilder, og trodde ikke jeg kom til å komme over en selv noen gang! Fire ulike smaker ble med hjem, samt fire nye badebomber fra Lush. Deretter dro vi straka vegen hjem igjen, fylte opp badekaret og hvert vårt glass med hvitvin før vi (les jeg) sovnet 20 minutter inni en film som jeg hadde overtalt han til å se med meg.

Nå har jeg akkurat testet ut hotellets treningssenter og spist en deilig frokost i toppetasjen, så nå skal jeg hive på meg bikinien og komme meg ut til bassengområdet mens han er på jobb! Det var overskyet i hele går, så nå har jeg litt å ta igjen. Neida. Jo. I kveld gleder jeg meg forresten ekstra mye til, for kl 20.00 drar vi til et nydelig sushisted for å feire mannens 27 år og spise til vi ruller ut derifra igjen. Håper forresten dere koser dere litt hjemme i Norge også! 

16 kommentarer
    1. Du er så heldig som er i atlanta! Har hatt lyst til å reise dit siden jeg var veldig ung, og så min favorittfilm som heter ATL. Ikke nok med at min favoritt rapper T.I bor der<3

    2. Nyyyt ferien vekene ilag! 🙂 Og kan anbefales å kjøre til kysten ein tur om dåke har tid. Sandstranda i Destin/ Fort Walton Beach er virkelig nåke for seg sjølv! <3

    3. Ida: Tusen takk Ida! Hvor lang tid tar det tro? 🙂 Vi har bare én fridag igjen der vi ikke har planer før sent om kvelden, men hvis ikke det tar en hel dag så rekker vi det gjerne neste søndag 😀

    4. så sykt digg, limo hahaha flotter seg vettu 😀
      Kose deg masse med cupcake atm og bading, soling og alt annet. Masse kliss med beste mannen og nyt ferien til det fulle <3 klemmeting i bøttevis

    5. Haha, nå måtte jeg smile – du skriver så mange «good feeling» innlegg! Er det noen som fortjener å ankomme med stil er det vel deg 🙂
      Kos deg på ferie 💗

    6. Anonym: Det har jeg ikke vært siden mars nå. De betalte nesten ingenting for bannerannonser og tok nesten halvparten av inntekten som jeg ordnet meg på egenhånd via innlegg-annonser så det ble bare en kjempedårlig deal 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg