– Sankthans 2018 –


Hei og hopp fra ei som har tatt ferie! Neida, jeg har absolutt ikke det. Jeg har bare ikke hatt noe liv de siste fire dagene (bortsett fra i går), og da har jeg rett og slett ikke hatt noe interessant å dele med dere. Jeg har renovert leiligheten siden sist. Ryddet MASSE, vært på søpla med ørten ting, pakket kofferten min en uke før tiden, og rett og slett bare brukt to fridager på å gjøre ting jeg ellers aldri klarer å finne tid til! Så har jeg fått huket av noen jobbvakter til på helsesenteret da. Five more to go, så kaller ferie og hygge! *GLIS* I dag har min kjære Daniel tilogmed bursdag! Gleder meg en hau til å feire deg 3 juli på Atlantas finest sushi bar <3 Hjelpe meg, kan juli snart komme?!


I går var en veldig fin dag da! Jeg tilbrakte de første syv timene av den på jobb, og dro rett til Cathrine etterpå, hentet henne og kjørte oss ut til svigers sin hytte! Jeg hadde nemlig bedt om å få låne den til selveste St.hans-feiringen 2018! Siden sist har min kjære bestis blitt over 3 måneder på vei med et nydelig lite nurk, og ettersom familieliv og nyttårsbaby er under seks måneder unna, kjørte vi like gjerne en alkoholfri feiring, bare hun og meg, med reker, krabbeskjell, supersolo og jordbær med fløte. Mmm! Som vi koste oss <3 Fem timer var vi her ute i går kveld, dro opp tre ørret, skravlet og lo masse av oss selv. Det var nemlig på langt nær vindstille da vi bestemte oss for å hive oss ut på vannet med årene. Dessuten var det ca tjue år siden sist Cath hadde tatt i en fiskestang…


Cath: Herregud, som det napper! Hva gjør jeg nå??
Meg: … SVEIV INN!?  
*Fisken faller av i vannoverflaten for tredje gang*
Cath:
Nei, fader altså, dette her er jo som å få mål med offside!


Vi hadde napp fjorten ganger, men fikk opp tre og måtte si oss storfornøyde med det!


– En nydelig St.hans feiring med fisking og hyttekos – 


Tusen takk for denne gang hytten <3 Vi sees igjen i juli! Nå skal jeg få unnagjort litt mer skriblerier, og så drar jeg på jobb for ukens siste kveldsvakt. Liker disse kveldsvaktene så sykt mye bedre enn dagvakter. Jeg er nemlig blitt et sovemenneske denne sommeren, og klarer nesten ikke å åpne øynene før klokken 10.00 om dagen. Ferielivet <3 


– Håper dere nyter det like mye som meg – 

9 kommentarer
    1. Hei! Så koselige bilder!!
      Jeg håper at bestevenninnen din ikke spiste det brune i krabbeskjellet? Er selv gravid, og sterkt frarådet å gjøre dette da det kan være skadelig.. blir så hysterisk når man er førstegangs gravid hehe!

    2. Jeg koste meg litt, men ikke så mye som du gjorde. Var på hytta jeg også i lag m familien minus 2 stykker. Mamma feriet dagen sin m venner med de som har mann. I mens var jeg og lille søstera mi nede på nabo hytta å hadde besøk av søsken barn og to venner av lille søstera mi. <3 Planen var egentlig at jeg skulle ha med meg ei venninne. Men så ble dt litt forandringer i planene hennes.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg