How I Get & Keep A Tan

Reklame | Good For Me


Hei og hopp dere! Her kommer et lite bildedryss fra en av mange soletimer på verandaen forrige uke! Gradstokken har sunket med over 10 grader den siste uken og med det er det blitt digg å ligge og grille seg på verandaen igjen. Det var jo klin umulig da heten sto på for fullt for noen uker siden! Det er nå hele 17 dager siden jeg kom hjem fra Kypros og var brunere enn noen sinne. Normalt sett ville jeg nå vært nærmere vinterblek igjen, men takket være to kapsler Betakaroten Gold hver dag, og noen timer utendørs i deilig norsk sommervær, har fargen holdt seg kjempegodt!


Grunnet mitt idiotiske “ikke-bruke-solkrem, men olje” påfunn de siste tre timene jeg hadde i Kypros-solen, har jeg flasset av litt farge på bryst og armer, men forutenom det er bikiniskillet mitt enda like sterkt og fargen på spesielt mage og lår SÅ gyllen og fin. Passer meg fint ettersom huden min virkelig kunne trenge et godt grunnlag før den skal eksponeres for enda sterkere sol i Atlanta om to uker. Daniel melder om at gradstokken der nede viser 30+ i skyggen hver dag, og uten et grunnlag i den slags strålestyrke, skal man jammen være påpasselig for å ikke bli brent.

Dessuten blir det en helg i Florida-solen også på oss! Vi skal bo på et hotell midt på Clearwater beach, og DA skal brunfargen jobbes med da! Betakaroten Gold kapslene forebygger i seg selv både solbrenthet og soleksem. Sistnevnte har jeg faktisk aldri slitt med selv, men jeg har venninner som bryr seg minimalt om å bli brun, men som likevel tar Betakaroten Gold for å slippe den plagsomme kløen soleksemen gir igjennom sommermånedene. Det fungerer nemlig for mer enn bare en lekker, gyllenbrun hud. 


 Lyst til å teste ut Betakaroten Gold for første gang? Få 40% HER <—


Det som gjør Betakaroten Gold så effektivt er at kapslene er utviklet med MCT-olje fra kokos, som er en av de mest stabile oljene som sørger for bedre opptak av betakaroten i kroppen. Jeg synes alltid jeg har fått en veldig gyllen og fin brunfarge når huden min først er blitt brun, men jeg merker stor forskjell på hvor raskt fargen kom etter å ha tatt 2 kapsler hver morgen denne våren, hvor jevn fargen min har vært disse ukene, og hvor godt den enda sitter!


– Good For Me har nå fjernet bindingstiden –


Jepp! Betakaroten har nå altså fjernet den lille bindingstiden de hadde tidligere, hvilket betyr at du i dag kan klikke hjem bare én pakke om du vil og avslutte etter første levering dersom produktet ikke skulle være noe for deg. -Men det tror jeg ikke du gjør. Selv har jeg akkurat etterspurt ny leveranse da det nærmer seg slutten på min siste boks. Jeg føler meg så sykt fresh med denne deilige brunfargen, og vil helst gjøre det jeg kan for å bevare den lengst mulig.

8 kommentarer
    1. Silje: Heisann! Nei det synes jeg at jeg har lest at de ikke anbefaler 🙂 Betakaroten bør ikke tas av gravide eller folk med lungesykdommer. Nøyaktig hvorfor tror jeg ikke de har noe fasit på enda, men kjekt å være på den sikre siden 😀

    2. Hei. Jeg ville bare si at jeg liker at du er så troverdig som ikke blogger om hva som helst for penger. Jeg føler du står inne for det og derfor følger jeg ofte dine tips og er sååå fornøyd!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg