Nyeste tilskudd i DW kolleksjonen

Reklame | Daniel Wellington


Hei du deilige søndag! Velkommen skal du være <3 Jeg har jobbhelg denne helgen, og skal faktisk også jobbe de neste tolv dagene, men etter nesten to hele uker med fri, venninnekos og latskap kjenner jeg det nå skal bli fint å få jobbe litt igjen. Dessuten venter to hele nye uker med ferie, reising og kjærestehygge like etter disse jobbvaktene, og det kan jeg nesten ikke vente til nå. Gleder meg SÅ til å se min kjære mann igjen at dere ikke aner det engang <3


Før jeg hopper avgårde på kveldsvakt, tenkte jeg å dele mitt siste tilskudd i Daniel Wellington kolleksjonen min med dere! Nemlig denne lys brune Classic Petite Durham klokken i lær med hvitt ur. Jeg gikk for størrelse 28mm denne gangen, og fy så lekker! Flesteparten av Daniel Wellington klokkene jeg har er i størrelse 32 mm, og de er råfine de også, men dette helt spesielle, lille uret føltes bare litt ekstra elegant på håndleddet mitt. Dessuten synes jeg brunt skinn er innmari enkelt å style til sommerantrekkene mine. -Akkurat som hvitt skinn! Jeg går mye i lyse farger i disse dager, og da synes jeg det er kjekt å kunne piffe opp antrekkene mine med klokkereimer i samme toner.


Nyeste tilskudd i kolleksjonen min –> Classic Petite Durham


Å skifte reim på Daniel Wellington klokkene er like enkelt nå som før, så husk at det er mye å spare på å bare kjøpe ekstra klokkereimer, istedet for hele klokker med ur når du ønsker deg en ny style. På bilde over ser dere de to Daniel Wellington-reimene håndleddet mitt definitivt har bært mest i juni måned. Den hvite har jeg vist dere flere ganger før, da den har vært en favoritt hos meg helt siden jeg fikk den i desember måned. Classic Petite Bondi heter den, og lær-reima alene koster bare 349kr før rabattkoden min! Dere kan kjøpe den alene HER eller med klokkeur HER <–


Get The Classy Arm Cuff Here <—


Det er sjeldent jeg bærer en DW klokke på armen min uten armcuffen til. Jeg har en i både sølv og rosé, men favoritten er den på bilde over, og ofte går jeg faktisk bare med armbåndet alene også. Synes det er så rent og fint, og det psser jo tilogmed til kjoleantrekkene mine <3 Dersom du har lyst til å kjøpe deg en armcuff selv, en splitter ny klokke, eller bare en ny reim til din gamle: Husk at rabattkoden MARTHEBORGE gir deg 15% rabatt på absolutt alt!


– Rabattkoden MARTHEBORGE gir deg 15% på alt fra DW HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg