Snapshots From This Weekend


Hei og hopp! Her kommer omsider et lite bildedryss fra den fine helgen som var. Må le litt av at jeg med denne posten får det til å se ut som vi tilbrakte timesvis utendørs i fint vær med bading, soling og fiske, for i realiteten ble vi så plaget med klegg at vi tilbrakte tilsammen 60 minutt utendørs fordelt på to døgn, og 47 timer innendørs på sofaen med kortspill og vinflasker. Ha-ha! Jeg ante ikke at klegg kunne være et SÅ plagsomt fenomen, men vi kunne altså bare være utendørs i fire minutt før minst tre klegg surret etter ansiktene våre og ettersom de aldri forsvinner igjen, ble det faktisk så irriterende at vi ikke klarte å holde ut med dem. SÅ da var det bare å komme seg inn i hytten, lukke alle dører, slå seg ned på sofaen med saueskinn, og spille masse kortspill <3 Suuperhyggelig det også heldigvis! 


Det kunne like gjerne vært vinter med tanke på hvor mye tid vi tilbrakte inne på sofaen, men med så godt selskap hadde jeg det helt fantastisk. Det første som møtte oss da vi kom opp var nydelig hytteutsikt og to flasker cava som farmor og farfar hadde sponset oss med. Igjen: Tar gjerne imot medaljer for å ha verdens skjønneste besteforeldre <3 Disse gikk ned på høy kant mens vi skravlet, spiste skalldyr, hvit pizza og aaalt for mye snoperier. YUM!


– It’s Been A Good Weekend –


Se på disse fine sommeromgivelsene vi har oppe på Bortelid da! Flotte ferskvann med sandstrender, bryggekos og det hele. Hadde det bare vært litt mer vind så hadde vi kanskje blitt kvitt kleggen også. Neste gang kanskje? Da søndagen og hjemreisen kom fikk vi faktisk overskyet vær og litt regn for første gang på.. ja to uker? Så da kjørte vi innom en elv på veien hjem, stilte oss opp med hver vår fiskestang og krysset fingrene for noen ferskvanns-ørret. 


Alt i alt en herlig og riktig så avslappende helg! Skulle trodd jeg var uthvilt som bare det da jeg kom hjem, men jeg har seriøst ligget i sengen min og sovet siden søndag ettermiddag. Vel, jeg har vært åtte timer på jobb også, men etter den lille vakta der la jeg meg rett i senga igjen og sov i tretten timer til. Ha-ha. Tror energien min forsvant med sola, men nå kjenner jeg den sakte men sikkert komme snikende tilbake igjen <3 Ellers er jeg blitt avhengig av The Handmaids tale siden sist. Jeg er alt på sesong 2 og gråt meg ihjel av siste episode av sesong 1. For en serie!

8 kommentarer
    1. Ser deilig ut! Her er det 3 grader og overskyet… The Handmaid’s Tale er sååå bra, skjønner godt at du har blitt avhengig av det <3 Ha en nyyydelig dag videre, det skal ihvertfall jeg for jeg ble ferdig med min siste eksamen i dag! 😀

    2. Den kleggen altså! Nydelige bilder. Noen boktips til sommerlesning: Verden uten deg Av: Jill Santopono og Dødevaskeren, skrevet av en ung dansk forfatter som skriver om mye forferdelig som skjer og har skjedd i sin kultur.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg