Outdoors Movie Night


– Hils på mitt nye, lille kosehjørne –


Snakkes fornuftige gjøremål! -Hei filmkos på verandaen 6 av 7 kvelder i uka! Har dere sett noe så hyggelig? For det har ikke jeg. Akkurat her mellom to dyner, fire puter og et gigantisk teppe fra Ebay, har jeg ligget alene og tittet på film med munnen full av moreller de siste to kveldene. -Og så fort jeg er hjemme igjen fra helgens hyttetur, tenker jeg å gjøre nøyaktig det samme. Det er så innmari koselig å legge seg ut her rundt klokken 23.00 om kvelden, når sola endelig har gått ned, tenne noen stearinlys og bare nyte det fine synet av ledlysene i taket. Herregud for en plass jeg har ordnet meg her. Si meg, hva skal jeg egentlig med resten av verandaen når jeg har dette lille palasset?


– Utekos med film og duftelys – 


Ser frem til utallige filmkvelder her i sommer! I går snurret jeg filmen “The Commuter” med Liam Neeson (kjempespennende), og dagen før der snurret jeg “Nerve” som jeg også har sett på kino en gang tidligere. Veldig gøy den også, om dere trenger et par filmtips. Ellers kan jeg melde om at morellene fra Coop Extra er… utenomjordisk gode. Jeg tåler ikke engang disse greiene og sitter med oppsvulmet hals når jeg spiser dem, men de er så verdt det.


Ville bare dele disse bildene med dere før jeg hopper i bilen og henter jentene. Vi reiser til Bortelid allerede kl 11.00 og blir der til søndag, men kamera er med og det er klart noen av disse sommerminnene må foreviges og deles med bloggeriet. I kveld er det skalldyr på menyen, og det måltidet tenker jeg vi nyter ute på farmor og farfars veranda med utsikten av halve Bortelid. I vær som dette her kan man jo bare ikke sitte inne! Vi sees på fjellet dere <3


Følg meg på instastory og snap for hyppigere updates –> Martheborge

13 kommentarer

Siste innlegg