– Soletimer og bikinijakt –


God morgen kjære, gode dere! Tenk da var det dags for å slå seg ned med litt eksamensskribling. Kunne i det minste ikke hatt mer flaks med været! Det har vært helt perfekt frem til i dag, men akkurat nå som jeg skal campe på hotellrommet med word og pensum melder de skyet og litt regn i to dager her. Hehe, suuupert! 


– ​Bikinier i nude & Peach fra Lindex –


Her kommer et ørlite bildedryss fra gårsdagens strandtimer i ny bikini. Fy fader som jeg stresset for å få tak i en forbaska bikinioverdel som passet før avreise. Jeg var innom både Bikbok, h&m, Gina, New Yorker, Zara, Cubus og Mango, men ingen hadde en eneste bikini i mer enn str 42 eller L. Herlighet, hvordan får dere storbrøsta kvinnemennesker tak i noe brukbart på bikinifronten? Først da jeg ankom Lindex i en siste desperat shoppingtime, fant jeg to overdeler i str 44, og de kunne ha vært knallgrønne om de ville, for de var jeg jo bare nødt til å gå for! 


Jeg trodde det var ganske vanlig å være storbrøsta i disse dager? Enten det kommer av overvekt, silikon eller bare gode gener? Jeg synes ihvertfall det er utrolig rart at ikke flere butikker enn Lindex tar inn bikinier i XL + som ikke ser ut som ammebher. Jaja, uansett.. Til alle dere som spør hvor jeg får tak i fine bikinier som passer: Jeg gjør vanligvis ikke det, men hvis jeg gjør det så er det Lindex. Takk og lov for at vi ihvertfall har denne ene butikken.


Etter disse deilige soletimene dro Iselin og jeg inn til Larnaca sentrum atter en gang for en liten runde shopping før vi slo oss ned på en kinesisk restaurant og bestilte ca syv retter.. Vi måtte til og med ha et ekstra bord for å få plass til alt! Hihi, er det noe det reisefølget mitt og jeg har til felles så er det evnen til å ete. God mat er halve ferielivet det.


Kan dere ha en fin lille-lørdag? Så sees vi snart igjen her <3

22 kommentarer
    1. Har alltid måtte handle mine bikinier hos Change, der kan du finne noen som sitter godt. Ble nylig tipset om MyMuse som er en nettside med størrelser som passer oss storbrøsta. Har enda ikke prøvd de, men vurderer å gjøre det neste lønningsdag =)
      Klem 65H 😉

    2. Åh, ferielivet ser herlig ut! Håper dere koser dere masse, og lykke til med eksamen! 🙂
      Ble litt nysgjerrig på om du har tatt silikon eller om du bare har gode gener? <3

    3. Kapphal har nå store størrelser… jeg tror størrelsene går til over 100 i det mest undertøyet. Et fint utvalg i bikiner har de også 🙂 verd og skjekke ut 🙂 lykken til med eksamen 🙂 ( serien heter xlnt, tror jeg) de har hvertfall en egen avdeling for store størrelser

    4. Heelt enig! Jeg er storbrøsta helt ufrivillig, 20 år og det er kun change som har bikini og bh i min strl:( såå dyrt der og! Drømmer så ofte om at de kule søte bikiniene på weekday og Cubus skal passe meg..

    5. Usj, kjenner meg igjen i det bikini- problemet… Like frustrerende hvert eneste år, og ender som regel opp med noe som passer sånn halvveis. Enten for liten cup, for stor i midjen eller rett og slett stygg 😛 Ville bare tipse om at Asos har en hel del bikinier i store størrelser, det har vært min redning i år 😀 Kos dere masse videre på tur!

    6. Ser ut som dere koser dere skikkelig! <3 Misunnelig.... Jeg har bestilt meg nye bikinier på asos, ellos og zalando de siste årene, i butikkene synes jeg det er svært lite utvalg.. 🙂

    7. Change har bikinier i større størrelser 🙂 finnes både vanlige bikinier og bh-bikinier fra 65-100 og A-K i størrelse

    8. Okei jeg må helt klart hjem og sjekke ut utvalget til Change 🙂 Trodde bare de hadde store bh bikinier med spiler og hele sulamitten der men hvis de har litt annet og så kan sikkert jeg finne meg noen varianter også 😀 Tuusen takk dere! <3 Skal sjekke ut Asos også en kveld!

    9. Jeg har 70 G-H men synes jeg finner mye fint jeg. 🙂 Nelly har xl, asos har mye, new look har str 16 som er xl, hm har 44 på nett iaf, har også flere fra cubus og Lindex i 44. Jeg pleier å kjøpe trekant uten polstring eller sånne som går helt opp til halsen. Akkurat nå har jeg på meg en sånn fra bik bok, den er i large men funker fint pga modellen. Plukker alltid ut de innleggene som pleier å være i, det gjør at den blir litt romsligere. Push up utgår haha, det ser bare vulgært ut når man har så store fordeler. Alle er med knyting bak, ellers blir de altfor store rundt ryggen.

    10. Jeg må handle bikini på change hvis jeg skal ha sjans til å være komfortabel nok til å kunne bruke de under klær og gå og spise lunsj f.eks.. Har en fra lindex, men den sydde jeg kraftig inn i omkrets for å få stor nok cup 😂 Lei av å bruke 600 kr på kjedelige bikinier fra change da, de eneste som er i min størrelse (75L) er kjedelige som fy 😒 Skulle ønske jeg kunne bruke triangle-bikinier og andre uten bøyle som du!😘

    11. Håper dere besøker Nissi Beach på turen deres. Fineste stranda med det klareste vannet – helt magisk! Det er ca 10 minutter å gå fra Sandy Beach. OG hvis dere skal ut å spise en kveld, anbefaler jeg en restaurant som heter Flames. Fantastisk god mat og superhyggelig betjening! Kos dere! 🙂

    12. Ser jo nå at dere er et stykke unna Ayia Napa. My bad, hehe. Forvekslet med en annen Sandy Beach. Men uansett, anbefaler å ta turen 🙂

    13. Som datter en Kypriot så anbefaler jeg heller å reise til Limassol eller Pafos når man er på ferie på Kypros. Larnaca er jo helt greit, men ikke best! Hehe. Men håper du koser deg 🙂

    14. Må si meg litt enig med hun over her dessverre… Ble litt trist da jeg leste det du skrev om gode gener. Har alltid elsket bloggen din og synes du er en fantastisk jente, men jeg har små pupper og har hatt en del komplekser for det. Så vil gjerne at du skal ta spørsmålet til hun rett over her litt mer seriøst. Ellers: utrolig flott blogg Marthe! Gleder meg til å lese hver gang 🙂

    15. Carina: Ønsker du deg store bryster så kaller du det vel gode gener å ha store, ønsker du deg små så kaller du det gode gener å ha små? Det er vel helt individuelt, og jeg kan ikke stå og bestemme fasiten på noe sånt 🙂 Jeg er fornøyd med å ha store! Andre er kjempeglade de har små. Ville ikke brydd meg så mye om hva andre synes er fint. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg