It’s The Best Time Of The Year


– Postkort fra sørlandet –


Er det rart vi trives her nede på sørlandet? For et sommerparadis av en by jeg bor i. Jeg startet den fine formiddagen i går med årets andre powerwalk på Odderøya, og fy søren for en deilig måte å starte 2. pinsedag på. Sol, sportsbh, sminkefrie kinn og en elskbar hund i høyrehånden. Jo, og en stykk bestis ved min side da! Må’ke glemme fotografen av disse idylliske blinkskuddene. Skulle gjerne tatt en reprise av hele turen i dag, men nå kaller en ny vakt på jobb!


Jeg fikk så mye ut av gårsdagen at det går heelt fint! Etter denne deilige gåturen tok jeg nemlig med meg hunden til skogsstiene i Baneheia og gikk enda en tur her, før jeg slo meg (oss) ned på et berg for å jobbe litt med brunfargen. Sika og jeg ble faktisk værende her alene i hele tre timer og vasse i det halv-varme ferskvannet før vi vendte nesene våre hjemover igjen mot verandaen min. Lenge siden jeg har tilbrakt mange timer utendørs på en og samme dag. Vi koste oss bare skikkelig fra morgen til kveld i den lune sommerluften, spiste fruktsalat på verandaen, lekte med Ikea-beagelen min og… Ja, NØT. -Med veldig store bokstaver. Jatakk til mange flere sånne fridager!


Lately i’ve been craving –> Ca alt fra Meny sin salatbar


Måtte bare dele noen av disse varme bildene før jobb <3
Nyt tirsdagen alle sammen! Så sees vi plutselig..

12 kommentarer
    1. Så utrolig fine bilder og virker som du har hatt en utrolig fin langhelg! Du skriver ikke så mye om eksamenslesingen din, så lurer bare på om du har fått sommerferie allerede? Ha en fin tirsdag, vakre <3

    2. Anonym: Hei hei! Ja jeg har hatt sommerferie i hele mai allerede. Har bare litt undervisning på skolen og en hjemmeeksamen 30 mai så det er ikke noe jeg leser på 🙂 Veldig deilig!

    3. Therese: Heisann! Ja jeg har bare hjemmeeksamen i slutten av mai 2 året så det leser jeg ikke til nå 🙂 Veeldig deilig å ikke måtte pugge til noe 4-5 timers eksamen i år 😀

    4. Ser i kommentarene her at du ikke leser noe til hjemmeeksamen. Hvordan kan du da forvente å få en A (som du sier du MÅ ha for videre studier)? I tillegg skal du vel reise på ferie til uken, og da får du vel ikke med deg alle aktuelle pensumbøker? Dette er ikke ment som kritikk, bare en nysgjerrig bloggleser som lurer på hvordan du får hverdagen til å gå rundt med alt du har å styre med! 🙂

    5. Anonym: Vi aner jo ikke hva vi får på hjemmeeksamen før dagen oppgaven kommer ut så hva skal man da lese på? Alt vi vet er at det blir fokus på psykiatri og de to paykiatribøkene vi har på pensum har jeg alt brukt x antall timer på å gjennomgå de to mnd jeg akkurat hadde psykiatripraksis 🙂 jeg vet ikke om noen studenter som sitter og leser til disse eksamensdagene her 🙂 Du har full tilgang til å bla i alle bøker og artikler på nett når oppgaven kommer og 2,5 døgn holder i massevis på 3000 ord 🙂 Jeg var ferdig på et døgn sist, men det var kanskje derfor jeg fikk B da 🙂 Får sitte timene ut og krysse fingra. Ellers har man jo fire forsøk så jeg klarer det til slutt 😀

    6. Så deilig at du nyter dagene med sol og hund og salater og alt.
      Husk at det er forbudt å grille nå med mindre du er hjemme hos degselv pga skogbrannfare.
      Kose deg masse og nyt dagene <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg