– Min 17. mai –


Her kommer et lite bildedryss fra min 17. mai! Ihvertfall del 2 av den. Jeg tok jo en ekstravakt på morgenkvisten, og jobbet dermed til klokken 15.00. Selvfølgelig litt rart å ikke skulle være med vennene på champagnefrokost, men fy så hyggelig det var å jobbe også! -Servere pasientene frokostjuice i vinglass, komme til nydelig pønta spisestue og gi god morgen klemmer og gratulasjoner til en forandring! Så lenge mannen ikke er i byen så tror jeg at jeg godt kunne tenke meg å jobbe på enhver 17. mai! Så kan jeg jo heller grille og kose meg med de fine vennene etterpå <3 


– 17. mai med min beste –


Se på den herlige snuppa! Var mildt sagt hakket mer beruset enn meg da vi møtte hverandre i 19.00 tiden, men jeg tok henne igjen i løpet av et par timer. Heh! Under dette nydelige (gigantiske) kirsebærtreet satte vi oss ned med tre engangsgriller og grillet pølser, burdere og koteletter for alle penga. Jeg hadde med tantes krydderkake og Tonje hadde med kubbespill som vi aldri fikk tatt i bruk da skravla som alltid gikk i ett. <3 Vi ble faktisk en gjeng på åtte jenter og gutter, som koste oss ute nesten helt til solen gikk ned, og så bar det inn i Annikas stue for å skåle videre der i et par timer. Jeg var i seng innen midnatt.. Ikke fordi jeg var full, men fordi jeg er meg… -Alltid i toppform i fire timer, så akutt trøtt med litt for stor sengelengsel… Orket ikke engang tanken på dansegulvet til Harveys utested..


Så det så! Det var min fine 17. mai. I går var jeg på jobb igjen, og på helsesenteret skal jeg også traske i dag, i morgen oog på tirsdag. SÅ venter en ukes ferie i Kypros. Hadde jeg visst at de skulle melde nesten like varmt i Kristiansand som i Kypros da jeg booket ferien i mars så tror jeg at jeg hadde stått over hele reisen, men nå er den betalt og det skal bli rimelig greit med litt hotell-liv og frokostbuffé igjen også nå.. Alt for lenge siden forrige vacay <3


Heldigvis har jeg kveldsvakt i dag, så nå skal jeg hive meg i bilen(!) (største fordelen med å ha en mann på jobbreise), og kjøre til Baneheia for å ligge der, bade og sole meg fire timer før jobb. Åh, det skal bli helt skjønt.. Det er blitt så varmt her nå at jeg faktisk ikke klarer å ligge på verandaen og sole meg lengre. Plankene brenner meg under føttene og på 20 minutt er jeg gjennomvåt av svette, så fortsetter denne temperaturen blir det mye bading sommeren 2018!


– Ønsker dere alle en nydelig lørdag –

14 kommentarer
    1. Hei! Jeg har bare et spørsmål angående de hvite buksene du postet innlegg om her tidligere. Jeg elsker buksene fra GinaTricot, og har lenge hatt lyst til å prøve de hvite (som du har), men lurer på om de er veldig gjennomsiktige? Er livredd for å bruke de i tilfelle hele rumpa synes ute i dagslys! Hehe.. God helg til deg <3

    2. Hei Marthe! Bunaden din er utrolig nydelig! Jeg lurte på, pleier du å gi gave til veilederne dine i praksis? Har du gjort dette hver gang, og hva pleier du å gi? Jeg er heeelt blank.. Og bruker du også å bake til praksisstedet? Isåfall: hva?

    3. Anonym: Heisann! Jeg pleier alltid å bake en kake, men jeg har bare kjøpt gave til en av veilederne mine til nå 🙂 Kunne gjerne kjøpt blomster til alle, men nå ble det bare sånn. Kjøpte masse Nespresso kaffekapsler fra nett til min forrige veileder, samt noe annet dill til kaffen han er så glad i. Det holder nok i massevis å bare kjøpe en fin blomst altså! Jeg ville blitt kjempeglad for det om jeg var veileder selv ihvertfall 😀

    4. Kristin: Hei hei 🙂 Nei Gina buksene er ikke gjennomsiktige så du ser rumpa, men dersom du bruker en knallgul, rød eller blå truse så vil du nok kunne se det litt igjennom 😀 Jeg bruker alltid sort og da er det ingen problem 😀 Good helg til deg og! Klem

    5. Du burde kjøpe deg en solseng, så du slipper å brenne deg på plankene:-( plantasjen eksempel har noen rimelige <3

    6. Det gjør eg, sol og deilig, Afrikavarme kaller de det…pga en vind fra Afrika…..mye bedre å få den om sommeren, på høst blir den nemlig veldig kald :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg