– Vestlandet leverer –

Reklame | Affiliateslenke for Bikbok


Hei du deilige mandag! Jeg la meg klokken 22.00 jeg i går, til og med før bestemor og bestefar, og sov i hele 10 timer, så nå føler jeg meg hakket piggere igjen. Godt er det, for planen i dag er å skifte hus til farmor og farfars place. Feire sistnevntes bursdag litt på etterskudd, løpe rundt i kjole i hagen og nyte utsikten over halve Stavanger by. Ah, mandagen sin <3 Fy søren som været har levert her på vestlandet denne gang! Det må være flere år siden jeg var på besøk uten så mye som én regnværsdag. 18 grader melder de i dag, og 23 på tirsdag! Jaaa! Det er helt vilt hvor glad man kan bli av å få litt sol. Spesielt i en by der vi vanligvis har regn, overskyet, og enda litt mer regn.


– I put my new skirt on –


Før jeg hopper avgårde skal jeg ta en snartur til Stavanger sentrum for en visit hos Nespresso. Jeg rakk det aldri på lørdag, så da får jeg ta turen i dag istedet og smake på litt kaffevarianter. Såå får min kjære farfar komme og hente meg for en ny, herlig familiedag. Det gledes! Måtte dere få en myk start på den nye uken dere også.


– Skjørt fra Bikbok, Topp 179kr HER, Sko fra missguided –

12 kommentarer

Siste innlegg