Lately i’ve been craving..


Bare innom for å dele litt fristebilder av den deilige frokosten min. Eller det var vel i utgangspunktet kveldsmat.. Planen var jo å dra til Cathrine på jentekveld i går, men da jeg sjekket bussruten for 1. mai og fant ut at jeg ble nødt til å stå og vente på buss nr to i 48 minutt hver vei.. Ja, da avlyste jeg faktisk hele kvelden og bestemte meg for å sitte alene og se på skrekkilm istedet. Jentekvelden kan vi alltids ta igjen på en ikke-helligdag <3 


Til filmkosen bakte jeg meg noen luftige rundstykker, og disse er altså så sjukt gode at dere MÅ bake dem en gang i nærmeste fremtid. Jeg har delt oppskriften med dere tidligere i år, men link til innlegget finner dere rett under her. Fy så digg. Jeg spiste meg så mett i dag tidlig at maten nesten ville opp igjen da jeg skulle trene bare en time etterpå. En av Sats sine PT’er holder på å lage tre ulike treningsprogram til meg om dagen, så det er derfor jeg har så mange PT timer på en gang her nå. Trenger bare noen idéer til nye øvelser jeg kan kose meg med gjennom sommermånedene. 


Oppskrift på luftige, lyse rundstykker HER <–


Ellers er planen for lille-lørdagen veldig enkel: Dra på besøk til mannen, lage middag og snurre enda en skrekkfilm. Jepp! Sistnevnte er ca det verste han vet, men når han en sjelden gang sier ja til denne sjangeren, hopper jeg jo i taket av glede <3 Han trengte en pause fra lesingen i kveld, så da blir det fajitas, film og dyner i sofaen. *GLIS*


Jeg sover over hos han i natt, og så drar jeg direkte på skula i morgen tidlig. Nå venter nemlig disse to obligatoriske dagene med førstehjelpskurs som gjorde at jeg ikke ligger på en strand i Thailand nå. Haha, ja jeg er enda bitter… La oss håpe morgendagens fem teoritimer blir de mest spennende i mitt liv.


Kos dere i kveld, jenter og gutter!
Vi snappes så lenge <3

10 kommentarer
    1. De så gode ut. Men jeg lurer på en ting. Ser det står på blogg.no sine sider at en blogger kun får månedlig betaling om de blogger jevnlig, minst hver 4. dag. Du blogget ikke noen dager i april. Er d grunnen til at du ikke står på utbetaling av lønn i april? Hva lever du av i slike måneder?

    2. Hei, Marthe!
      Jeg lurte på en ting jeg håper du kan hjelpe meg med:)
      Har tenkt til å starte på sykepleien til høsten. Er det sant at man må bestå eksamen før man kan gå over på neste emne? Spør i og med at det er en god sjanse for at jeg må reise dagen vi evt. har eksamen, så blir veldig dumt hvis jeg ikke kan gå på neste emne da. Kommer selvsagt til å prioritere eksamen, men bare lurer om dette virkelig stemmer

    3. Kathrine: Jeg lever ikke av de 5000 kronene jeg får av listeutbetalingen til blogg.no. Da ville jeg ikke fått stort til å gå rundt, men det er selvsagt kjipt å ikke få de kronene der pga en bloggfri dag for mye.. Hehe!

    4. Elle: Heisann! Det vet jeg faktisk ikke sikkert, men det tror jeg ikke. Jeg har flere venninner fra klassen som har blitt syke eksamensdagen f.eks som måtte ta prøven opp igjen våren etter, og da er vi jo alt i gang med neste semester 🙂 Så jeg tviler!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg