– Sommer i sør –


Om ikke sommer, så iallefall vår! De siste tre døgnene har vi hatt opptil 19 varmegrader i sør og jeg har passet på å tilbringe så mye som mulig av tiden min utendørs. Jeg har solt meg på min egen veranda for første gang og fått skille! Jeg har spist jordbær, fisket i ferskvann, lekt med padder som et annet barn, drukket vin rundt bålpanne og bare kost meg VILT med min kjære fine mann. Jo så har jeg vært på jobb på helsesenteret mellom slagene da <3


Dette var nok den siste hele helgen Daniel og jeg fikk sammen før han reiser avgårde, så at været skulle bli så innmari bra nå, passet oss bare ypperlig <3 Jeg har til og med trasket rundt i vårkjolene mine denne helgen, helt uten å fryse!


– Kjole og belte fra Gina Tricot –


Så var det blitt mandag igjen, og tid for ny praksis-uke! Jeg jobber kveld i dag, og starter ikke før klokken 15.00, men jeg har PT time klokken 13.00 så jeg må se og få i meg noe frokost og komme meg avgårde snart likevel <3 Motivasjonen til denne treningen er enda overraskende tilstede! Jeg skal ærlig innrømme at jeg finner det litt problematisk å kombinere både praksis, trening, og blogg, samt kjæreste/venninnehygge om dagen, men nå er det jo bare en uke igjen til førstnevnte faktisk er over! Herregud så fort disse to månedene har gått i forhold til de to jeg hadde i hjemmesykepleien i vinter..


Ikke bare fordi jeg har trivdes aller best i psykiatrien, men også fordi alt går så mye enklere nå som det er lyst og varmt på morgenkvisten.. Jeg trenger ikke lengre morgenalarm engang, for klokken 07.00 er jeg jo våken og oppe enten jeg har fridag eller jobb på agendaen. Ah, det er så deilig å ha det slik igjen! Hei vår og ny energi!


Ønsker dere alle sammen en sprek start på den nye uken! Og dere? Jeg tenkte å kokkelere litt etter praksis i morgen ettermiddag, så hyl gjerne ut dersom det er en type oppskrift eller to dere ønsker dere her inne denne uken <3

24 kommentarer

Siste innlegg