– SIDEN SIST –


Hei på dere og riktig god helg! Nå er det faktisk rekord-mange dager siden sist jeg oppdaterte dere på livet. Jeg hadde tenkt til å ta meg bloggfri de to dagene jeg hadde med familien i Stavanger, men så fikk jeg jammen litt pc-trøbbel da jeg kom hjem igjen som gjorde at jeg de siste to døgnene har løpt rundt på alle elektronikk-butikker i hele Kristiansand for å få tak i en forbaska universal-lader. Det skulle nemlig vise seg å være klin umulig å finne en som var tynn nok til pcen min! -Og tror dere ikke at da jeg omsider fant en og skulle dra kortet, så skrudde pcen seg på igjen midt i butikken og fungerte som bare det? Altså noen ganger…. Jaja, fredag den 13 har ihvertfall bydd på noe positivt i år. 


– On Todays Menu –


Ellers har det hendt litt av hvert siden sist! Veileder og jeg har blant annet feiret halvtidsevalueringen min med lunsj på Sørlandssenteret. Mine kjære medstudenter er jo så misunnelige på dette praksisstedet jeg har havnet på, og den snille veilederen min at de nesten vil grine når jeg forteller om dagene mine her! Storkoser meg, og blir ordentlig trist av tanken på at semesteret snart er over. Jeg vil jo ikke engang i sykehuspraksis lengre! Vil helst bare være her jeg er nå.. 


Ellers har jeg fått tilbrakt noen timer med min kjære igjen, og i ettermiddag har jeg vært så opptatt av å kokkelere og skravle med bestis her i heimen at jeg helt glemte bort PT timen min på fresh.. Sånn kan det gå! Middagen var heldigvis verdt det. Risotto med grønnsaker, kylling og hjemmelaget paprikasaus. Mmm! -Og friske fredagsroser på bordet. Resten av kvelden skal jeg bare bruke med dyna i sofaen. Jeg skal nemlig snurre en av mine nye skrekkfilmer som tante leverte meg under Stavangervisiten min <3 Kunne gjerne hatt selskap, men litt me-time blir sikkert heller ikke feil.


Håper dere har hatt det litt fint siden sist dere også <3

14 kommentarer
    1. Hilde: Ja jeg tenkte jeg skulle gjøre som jeg har gjort tidligere, å lage et eget innlegg om “en arbeidsdag i psykiatrien” nå en dag før jeg er ferdig der borte 🙂

    2. Jeg går også sykepleien, og det er så hyggelig å lese at du trives så godt! 😀 Håper jeg er like heldig i mine praksiser!
      Kan du fortelle hva kjæresten din gjør? Studerer han også eller jobber han? Så glad dere fant tilbake <3 Stor klem!

    3. Anonym: Krysser fingrene for deg, for det har så mye å si å bli godt tatt imot på praksisplassen og at veileder er flink. Heldigvis virker det som om de aller fleste trives veldig godt der de havner! 🙂 Kjæresten studerer til å bli mekatronikk ingeniør og jobber fulltid på Kjevik ved siden av <3 Hyggelig at du er glad på våre vegne 😀 Stor klem!

    4. Den maten så nyyyydelig ut! Spesielt sausen 😍 Håper det kommer en oppskrift 🙊 Ha en finfin helg!

    5. californiafrue: Det ble IT filmen 😀 Jeg fikk den ikke med meg da den gikk på kino, så ble så glad da tante ga meg den i dvd form <3 Elsker thrillere selv!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg