New in – Kitchen Details

Reklame // Inneholder to annonselenker for Room21
Se hvilke lyse og fine vårdetaljer jeg dro med meg hjem til kjøkkenbenken i går! Iselin og jeg var på shopping i Kristiansand sentrum i hele fem timer i går, og selv om det egentlig var på jakt etter klær til vårgarderoben, er jeg sjeleglad for å endelig å ha funnet litt pynt til leiligheten! Kjenner jeg må tilbake på Hansen og Co asap for en runde til i den butikken, for fy fader så mye fint de hadde fått inn til våren. Upstairs også faktisk! Har dere lyst til å oppgradere heimen for en superbillig penge, så ta dere en tur på upstairs nå i nærmeste fremtid. De har fått inn VILT mye fint nå av både vaser, pottestativ og slike urte eller plantekasser som jeg har kjøpt meg over her! Min kostet 699kr på Hansen og Co, men kan du ha den i sort eller grå så får du den for 1/3 av prisen på Upstairs.


– Kasse HER, Salt og pepper bøsser HER, Lyngby vase –


Ble det ikke fint med litt farge på kjøkkenbenken? Nå mangler jeg bare en kaffemaskin, noen kaffekopper som jeg har sett meg ut og noen skjærebrett som kan stå som pynt på benken. Jo også noen flere av favorittkrydderflaskene, samt oljer, pestoglass og den slags. Mmm! Sånt får man aldri nok av.


Iselin og jeg koste oss forresten glugg på byen også i går kveld. Herjet rundt på omtrent hvert eneste utested vi har i sør, danset og hoiet hele natten. Gøy i går, ikke fullt så gøy nå! I skrivende stund sitter vi nemlig på toget til Stavanger med årets hangover og vrenger oss i ubehaget av pølselukten som oser rundt i vognene her. Skal bli godt å komme frem nå, slenge seg på bestemors sofa og bare lade opp etter gårskvelden. Bestefar hadde bursdag i går, så i morgen skal også han feires med kake, gaver og familiekos. Åh, for noen gledens dager <3 Livet smiler!


– Håndkle, servietter og potteplante fra Hansen og Co – 


– First brekkie at the new table – 

8 kommentarer
    1. Hei Marthe! Håper ikke du oppfatter dette spørsmålet frekt (for det er det ikke!) Jeg har lagt merke til at du har hatt kråketær/rynker rundt øynene. Dette har jeg også, synes vi ser veldig like ut rundt øyepartiet. Men de kråketærne irriterer meg veeldig. Nå kan jeg nesten ikke se de mer på bildene dine. Har du redigert det, eller har du tatt botox? Håper du kan fortelle meg det, for jeg vil virkelig bli kvitt det.

    2. Cassie: Heisann! Ja det stemmer at jeg har sånne rynker rundt øynene. Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske, og har egentlig aldri irritert meg over dem heller. Jeg har ikke gjort noe for å fjerne dem så de har nok bare ikke syntes så mye på mine siste bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg