Spisebord – Check!


Hello weekend og hei nytt spisebord! Endelig var det på plass. Hurra!! Akkurat i tide også. Det ble nemlig levert på døren min bare en time før jeg fikk storfint Stavangerbesøk i går! Ble det ikke bra? Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med både størrelsen og det at jeg landet på et rundt et! Leiligheten er jo ikke så stor så jeg var litt redd for at et spisebord med 5-6 stoler skulle ta opp hele den resterende plassen i stågå, men jeg synes det ble riktig så fint faktisk!


– Spisebord på plass –


Iselin og jeg var ute og spiste indisk vi i går kveld, før vi dro hjem til meg, fyrte i peisen og slang dynene i sofaen for en real filmkveld. I dag venter en runde shopping i finværet før en bedre lunsj på en eller annen café. Middagen må vi nesten ta hjemme synes jeg, så vi kan se og få innviet mitt nye kjære bord!


– Stoler og bord fra Skeidar –


Håper dere har fått en fin start på helgen! Veldig gøy å høre at flere av dere alt har sett filmen jeg tipset om i forrige post, og likte den like godt som meg <3 Ønsker dere en super lørdag. Jeg kommer ikke til å titte innom her noe mer i dag, men jeg oppdaterer dere på livet både på snap og instagram! Ja, jeg har skal vi se… to år etter resten av omverdenen, begynt å benytte meg av instastory også nå. Hehe! Martheborge heter jeg begge steder <3


Nå, hva synes dere? 

24 kommentarer

Siste innlegg