– Hverdagen kaller –


Fine, trofaste dere som titter innom her hver eneste dag <3 Hei, og lenge siden sist! Det føles ihvertfall sånn. Har uken deres vært bra så langt? Her har det ihvertfall gått i ett i snart 48 timer. Endelig kan jeg sette meg ned i sofaen med pcen og gjøre noe annet enn bare skole. Ah, DIGG! Jeg kom hjem fra Bortelid søndag formiddag og klarte ikke helt å finne flyten i skoleoppgaven min, så jeg ble faktisk sittende med den til langt utpå natten. Så fikk jeg Hannemor på besøk mandag morgen for å knipse bloggbilder før jobb, og siden har det gått i… jobb! Eller praksis da. Jeg har nemlig gått fra kveldsvakt til dagvakt og også vært innom universitetet for en fremføring i dag. Altså.. Her.Går.Det.Unna!


Veldig veldig gøy, men jeg kjenner også det skal bli godt med en liten påskeferie nå. Jeg skulle gjerne delt noen store reiseplaner med dere, men alt jeg har tenkt til å bruke ferieuken min på er å passe hund og ta igjen alt jeg ikke får tid til ellers i den travle hverdag. Min kjære mann skal på tur med sine folk, og jentene har planer med mannfolka sine, så da får jeg bare roe ned eventyrlysten ti hakk og bruke dagene på å ta igjen litt blogging. Det trengs!


Vet dere hva jeg har på agendaen nå eller? Jeg.Skal… SOVE. Ihvertfall i en time. Merkelig hvor stort behovet mitt for søvn er blitt, men det var bare såvidt jeg klarte å holde øynene åpne på bussen hjem i dag og når det er sånn så duger jeg ikke til noe som helst. Heldigvis gjør en liten powernap som regel susen! -Og så har jeg 10 episoder av ulike favorittprogram å ta igjen fra helgen og gårsdagen. Haha, jeg gleder meg allerede.


Ha en fin tirsdagskveld alle sammen <3

14 kommentarer
    1. Hei, Marthe!
      Det gjør godt med en hvil innimellom, ja!
      Selv la jeg meg før klokken 21 i går kveld, nettopp fordi jeg var så sliten!
      Nyt fristunden din, for plutselig er den over! 😮 Går selv sykepleien i Levanger (2.året) og vi skal ha katastrofeøvelse der vi skal simulere en bilulykke på torsdag med ekte ambulanse og ekte kræsja biler og alt, så jeg nyter hver sekund med fri før den tid!
      Jeg har et spørsmål til dette innlegget (hater egentlig å være den som spør slik), men hvor er det nyyydelige sengeteppet ditt fra?? *hjerteøyne* *sikle-emoji* hehe!

    2. Helene: Oppgaven skulle dreie seg om etikk, så jeg fikk ikke velge akkurat det. Valgte å skrive om mitt første møte med en pasient der vi skulle kartlegge selvmordsrisiko. I utgangspunktet utrolig spennende, men når jeg begynte å tenke for mye på kilder, juss og etikk så ble det hele bare utrolig tørt og kjedelig i mine øyne :/

    3. Jeanette: Hei Jeanette! Åå det høres utrolig spennende ut med denne typen simulering. Skulle ønske vi fikk en slik på universitetet i sør også 😀 Kanskje vi skal det? Hva vet jeg <3 Masse lykke til ihvertfall, når den tid kommer. Vi får nyte fritimene godt begge to!

      Sengeteppet mitt er fra Ebay, men jeg vil ikke anbefale å kjøpe det for det var relativt dyrt (ca 900kr) og av veldig dårlig kvalitet :/ Det ser finere ut på bildene enn det er i virkeligheten for å si det slik. Hehe!

    4. Flere innlegg om praksis plis, så spennende! Vet at du har taushetsplikt men psykiatrien er veldig spennende;-)

    5. Veldig spennende! Jeg går voksenopplæring for å bli helsefagarbeider.. mye tema og spesielt nå i disse eksamenstider. Stå på Marthe, du er bare helt rå <3

    6. Hei! Kjekt å se at du kommer gjennom hektiske dager. Følger alltid med på bloggen din 🙂 Et spørsmål, hva har skjedd på armen din? Ser vondt ut…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg