Saturday With A View


– Snapshots From My Saturday – 


Hallo fra oss på Bortelid! Nå har vi allerede vært her et døgn og kost oss glugg fra morgen til kveld. Værgudene har definitivt hørt mine bønner, for her har vi bare hatt strålende sol denne helgen. Dere kan tro Daniel og jeg nøt oss ute på verandaen til farmor og farfar her i går. Mannen kan enda ikke gå på ski etter en kneoperasjon i vinter, så mens resten av familien var ute i løypene la vi oss til rette på hver vår solseng med saueskinnstepper på. 




Akkurat sånn ble vi liggende i flere timer og bare nyte finvær, utsikt og et kaldt glass vin. Jammen holdt vi på å bli nedtrampet av en hare også mens vi lå her. Den oppdaget oss ikke, så den kom hoppende i maxspeed rett mot oss, og stoppet først opp noen centimeter fra Daniels seng. Åh, jeg elsker å være her. Det er så stille på toppen av Bortelid, og uansett hvor jeg legger øynene mine, ser jeg ferske spor av både hare og rev.


Familien kom hjem fra tur om ettermiddagen, og da bar det inn i varmen igjen for å spise deilig middag, skravle litt, spille hyttespill og ha rebus med lillebror for å finne årets påskeegg! KOS <3 Nei, timene det siste døgnet har bare flydd, og jeg blir helt trist av å tenke på at vi skal hjem allerede om noen timer. En helg med disse fine folkene er definitivt ikke nok. 




Ville bare dele noen blinkskudd fra gårsdagen før søndagen starter for fullt. Nå skal D og jeg ned og nyte helgens siste frokost med familien, og ta innover oss den magiske utsikten her en siste gang. Så bærer det hjem for å skrive og levere en skoleoppgave om etikk om søndagskvelden. Hehe, rett tilbake til den harde hverdag!



<3 <3 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg