New in – Basics!


Home, sweet home! Da var jeg tilbake i vinterbyen Kristiansand igjen dere! Jammen har jeg rukket å være en dag i psykiatrien også siden sist! Dere kan tro jeg var spent da jeg sto opp i dag tidlig og tok buss til sørlandet sykehus for å få hilse på min nye veileder og praksisplass. Dessverre var alle de ansatte på avdelingen jeg skulle være på bortreist på kurs i dag, så da måtte jeg bare ture hjem over igjen og vente i spenning en dag til. Hehe! Jaja, så ble det mer tid til å fylle ukens kjøleskap, pakke ut av helgens koffert og knipse noen bilder av dagens innkjøp. Jeg dro innom Zara på vei hjem i dag skjønner dere, og kapret meg noen nydelige bukser (og overdeler) til våren.


Vi har hatt Zara i noen måneder her i sør nå, men jeg har enda ikke kommet over hvor mye fint de har her. Spesielt av basics til hverdagsgarderoben. Disse buksene her foreksempel? Herregud! Sitter de ikke som et skudd?! Ikke kostet de all verdens heller. 349kr for den grå og 399 for den rutete brune. Kupp? JA. Skulle kjøpt flere…


Gleder meg til å fylle vårgarderoben med enda mer nytt fremover, og spesielt i lyse farger. Det har stort sett gått i interiør om dagen, og enda litt mer interiør skal det bli (trenger mer pynt), men garderoben må jo også få en oppfriskning etter vinteren <3


Håper dere har hatt det like fint som meg i helgen, og at mandagen deres har startet bra! Nå skal jeg fylle peisen med ved, legge meg under teppe mitt og sovne en time til en episode av “Heimebane”. En ny serie på Nrk, som har fått så god kritikk! Kanskje noen av dere har sett den allerede? Hva synes vi isåfall?


Ellers tenkte jeg å svinge meg litt på kjøkkenet i kveld. Jeg skal ha noen fine jenter på besøk her i morgen, og får ikke bestemt meg for om jeg skal servere dem gelé i porsjonsglass, eller tantes hjemmelagde krydderkake. Mmm! Sistnevnte fikk jeg oppskriften på i helgen og den er så god at den må deles med dere også. Stay tuned <3

Alle plagg er fra Zara <3 Skoene fra Nelly!

12 kommentarer

Siste innlegg