– Livingroom –

Inneholder affiliateslenker for Room21

Riktig god HELG alle sammen! I dag er jeg så vanvittig glad og fornøyd. Sofaen min kom nemlig på døren til tross for det sinnsyke snøværet i går kveld, og nå sitter jeg her og bare Nyter med stor N. Ja, det er latterlig, men dette øyeblikket har jeg gledet meg til hver dag siden 6 januar! Er den ikke nydelig? Jeg mener ihvertfall jeg har kapret meg Norges fineste sofa. Den er fra Bohus til dere som måtte lure på det, og kostet rundt 11 000kr. -Ihvertfall på januarsalg. Livets kupp spør du meg.

Stuebordet fant jeg på Room21 og både det og sofaen er faktisk enda finere i virkeligheten. Elsker at dette lille hjørnet ikke bare er blitt ordentlig lyst og rent, men samtidig fargerikt og lunt! -Med noen grønne planteinnslag her og der. Jeg byttet ut de gamle kvistene mine i går, og gikk til innkjøp av noen planter som lignet mer palmetrær, så nå står det ihvertfall ikke på skogen i stua. Må få tak i en gjennomsiktig vase til stuebordet også, for der vil jeg og ha et stort, grønt blad.

– Roséspeil HERFRA og marmorbord HERFRA

Dette AYTM speilet var jeg og nødt til å klikke hjem for noen uker siden, og jeg har det i størrelse M til dere som måtte lure. Må bare tilføye at det er digert, så jeg kunne sikkert like gjerne hatt det i small. -Men er det ikke lekkert? Gode gud… Jeg vil ikke ut av leiligheten jeg nå! Trives SÅ godt her. Sofaputene er forresten også fra Bohus, og de rødlige i merket(?) Kathrine Sørland. 

– Pidestallene mine er HERFRA –

Nå må jeg bare se og bli kvitt den andre sofaen, for *kremt*.. Jeg har ikke stue igjen! Den andre sofaen står trykket inntil kjøkkenbenken og sånn må den bare stå helt til noen kommer og henter den. Haha, hjelpe meg.. Får håpe det skjer snarest. 

Så håper jeg det står bra til med dere alle denne fredagen. Denne uken har vært både hektisk og fin, men bloggeriet har blitt heftig nedprioritert, så jeg kjenner jeg gleder meg litt over at den går mot slutten. Neste uke blir heldigvis litt bedre <3 Har dere noen planer for helgen? Jeg skal jobbe på helsesenter både lørdag og søndag, men det er jo bare halve dagen, så det blir meer enn nok tid igjen til å kose seg hjemme i splitter ny stue. *GLIS*

Hva synes dere om fargen på sofaen? Er den ikke kul?!

24 kommentarer
    1. Så fint du har fått det. Mangler i grunn bare et lunt teppe under sofaen og bordet nå. Elsker den vindusblad planten din.
      Angående den gamle sofaen din så er et tips å gå ned i pris. Jeg solgte for litt siden min gamle hjørnesofa. Hadde satt 3500 i pris for den, men fikk bare 2000. Men jeg var bare glad jeg ble kvitt den. Folk er ikke villig til å gi så mye lenger dessverre.

    2. Superfin!! Men er den litt liten for det store rommet?
      Vanskelig å se hele rommet på bildene da. Kanskje den passer perfekt 🙂

    3. Anonym: Å nei det ser nok litt større ut enn det er her. Hehe! Jeg har bare 43 kvadrat i hele leiligheten og jeg skal ha plass til et spisebord også mellom sofa og kjøkken, så den kan ikke være større. Men sofaen er 240 i bredden så den er i grunn ganske stor! 🙂

    4. Her er somatisk sykepleie eksamen levert idag, så nå skal helgen endelig nytes utenfor universitetet haha! Du har fått det veldig fint, skjønner godt du trives! God helg fine Marthe😊☀️

    5. Likte uteolig godt fargen på sofaen din, stuen ble sykt fargerikt og flott 🙂 forstår du liker deg hjemme for tiden 🙂 herlig. Ha en strålende fredag og kos deg med ny sofa 🙂 <3 klem

    6. Hei.
      De pidestallene, må man kjøpe de hvite pottene som er oppi i tillegg? Eller står de fast i pidestallen? 😊

    7. Anja: Heisann! Du jeg ble veldig i tvil. Var egentlig sikker på at de fulgte med, men ser de er for billige til at de kan gjøre det. Jeg betalte 1800kr tror jeg for pidestall i M og L + potter, og hvis pottene hadde fulgt med ville det jo ikke ha kommet på 1000kr engang. Konkluderer altså med at du må kjøpe dem utenom! 🙂 Tror dog ikke de kommer i flere størrelser, så det er bare å kjøpe to like så passer de i alle <3

    8. Kombinasjonen av alle fargene i stuen ble så fin! Utrolig fargerikt, lunt og koselig! God helg!

    9. Utrolig fint det ble! Veldig kul sofa og putene passet så bra med alt det andre 🙂 Hvor er den fine eucalyptus planten fra? 🙂

    10. Så fin sofa 🙂 . Du har god smak 👌.
      Kan du sjekke hva buksen heter ? Står sikkert på lappen inni 🙂
      Så fin 🙂 tusen takk

    11. Du har fått det nyyydelig <3 Lurer på om sofaen er festet med noe, eller er bare elementene satt atmed hverandre? Altså om det er en form for festemekanisme mellom modulene på sittedelen? Knotete forklart 😛

    12. Silje: <3 Tusen takk! Jeg har ikke festet den enda, men den kan festes sammen slik at den ikke sklir fra hverandre altså 😀 Den kan settes sammen på flere måter. Eller puffen kan flyttes på så sofaen får et litt annet utseende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg