– SNAPSHOTS –

Har dere en fin tirsdag? Jeg har ihvertfall kost meg masse i praksis i dag. Jeg kom akkurat hjem og skal nå bare se å få slengt meg på sofaen med litt tacosalat før jeg starter på kveldens skoleoppgave. Det er litt å sette fingrene i om dagen, men jeg kjenner jeg trives med både det ene og det andre. Blir så glup av all denne nerdingen da vet dere! Haha. Nei, men belønningen kommer til helgen. Da har jeg nemlig store planer om å reise til fjells på hyttetur igjen. Drikke kakao i 1 meter snø, grille på bålpanne, bake fastelavensboller og spille gode gammeldagse brettspill <3 Når gradstokken utenfor kjøkkenvinduet viser -12 på morgenkvisten, kan man vel like gjerne dra til fjells og fire minusgrader til eller hva?

Jeg burde sikkert ikke ha oppdatert dere i dag, for jeg har jo overhode ingenting nytt å meddele. -Men nå gjør jeg det likevel og minner dere på at dere også kan følge meg på snapchat. —> Martheborge. Jeg oppdaterer en hel del hyppigere der, og spesielt de dagene jeg har fri fra praksis. Så må jeg bare få si TUSEN takk for at dere klikker dere inn her hver eneste dag, lar dere inspirere, tester ut oppskrifter og legger igjen de varmeste kommentarer. Det har virkelig vært en fryd å klikke meg inn her i hele 2018, for hjelpe meg så mye fint dere skriver! Jeg føler ikke jeg får takket nok faktisk <3 Fantastiske er dere.  

Ja, hele gjengen! Støtter meg i fader meg alt.
TUSEN TAKK FOR AT DERE ER SÅ GODE <3

36 kommentarer
    1. Hei. Har lurt på hvem den nye typen din er men han har samme navn som eksen din. Er dere blitt sammen igjen? ❤️😃

    2. Ææææ visste at det var du og Daniel som var i lag igjen! Så kjekt å finne tilbake til kjærligheten, eg heier på dikka! :-*

    3. Marthe du er en fantastisk dame som virkelig vet å sette leserene dine høyt oppe på hylla. Takk for at du deler livet ditt med oss. Jeg har lest bloggen din i sikkert 3 år nå og jeg går ikke lei. Du skriver bare bedre og bedre. Stå på. Sender deg mange varme klemmer og så håper jeg at du aldri slutter å blogge😍😍

    4. Du virker som en sykt glup og reflektert person generelt, så jeg håper og tror det også ligger mye tanker bak valg av beagle. Jeg vet du alltid har hatt en forkjærlighet for rasen, men med tanke på at det er en jakthund, bør den også få lov til å brukes til nettopp det den er ment for. Ellers finnes det bokstavelig talt hundrevis av andre, mer egnet raser. Jeg mener ikke noe stygt med det, men blir alltid skeptisk når folk som ikke selv jakter, ønsker seg jakthunder. Jeg ser jo du har blitt stadig mer intressert i den biten også, men man skal være veldig sikker på at det er noe man ønsker å holde på med før man skaffer seg en beagle. Og det vil enhver seriøs oppdretter av rasen være veldig klar på også 🙂

    5. Et ferietips i mai/juni er de greske øyene. Kan anbefale Skiathos. Google Lalandia og Koukonariesstranden og se hvor fint det er. Det er også mange fine bildemotiver i de fine gatene, for ikke å snakke om den gode maten. Og utflukt til mamma mia strendene og kirken.Eller dra til Santorini. Helt nydelig 🙂
      Har du forresten sett at tegnehanne har kommet ut med bok om sitt liv og opplevelser som sykepleier: blod, svette og tress-is av: Hanne Sigbjørnsen

    6. Oda: Å det finnes mange lykkelige beagler der ute som ikke brukes i jakt. Det har jeg alt fått høre fra flere lesere med beagler som familiehund. -Men nå er jeg faktisk så heldig å ha en kjæreste som jakter hele høsten, så min vil nok få sine årlige løpeturer i skogen med ham 🙂

    7. Kathrine: Tusen takk for nye ideer til reisedestinasjoner! Jeg skal google rundt og titte litt mer på denne eventuelle bloggturen neste uke når jeg får litt tid til overs igjen <3 Denne boken av tegnehanne er jeg rett og slett nødt til å gå til anskaffelse av. Jeg ler meg skakk av den dama! <3

    8. Aileen: Å det er så lenge siden jeg bestilte det nå at jeg ikke husker nøyaktig hvilken jeg bestilte fra, men jeg passer alltid på at leverandøren på Ebay har et slikt “best rated seller” merke på seg før jeg i det hele tatt klikker meg inn og ser på produktet. Så ville jeg ikke kjøpt noe til under 500 kroner, ooog passet på at det står at teppet kommer ferdig strikket med mindre du bare vil ha en eske med garn i posten. Hehe! Men så lenge det står på nettsiden hvilken lengde teppe er, så kommer det nok alltid ferdig strikket <3

      Her har du flere top rastet seller's å velge mellom: https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=knited&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xknited+blanket.TRS0&_nkw=knited+blanket&_sacat=0

    9. Aileen: Husk å bestille det stort nok hvis du skal ha det som sengeteppe da 🙂 Jeg har den nest største størrelsen 150x200cm og betalte 900kr for det. + toll. 🙂 Bare så du ikke glemmer deg bort og får et babyteppe til 200 kroner 😀

    10. Hei Marthe. Jeg liker å lese hvordan det er å gå på sykepleien for deg. Jeg er så usikker på karrieren min, men er en veldig omsorgsfull og kjærlig rolig jente og vil gjerne jobbe med sykepleie, tror jeg. Jeg er flink i å handle raskt og holde hodet kaldt, men kan samtidig ikke alltid takle stress like bra (sensitiv person) og er redd for å gjøre masse feil, få masse kjeft og ikke vite hva jeg skal gjøre av meg. Hva tror du? Må man ha nerver av stål? Jeg hører ellers av de rundt meg at de synes jeg hadde passet som sykepleier.

    11. Hei Marthe! Når du reklamerer for nye innlegg på Snapchat kan du legge til link sånn at man bare kan sveipe opp for å lese innlegget?

    12. Hvor er den rosa og hvite joggedressen din fra?
      Jeg er veldig stor fan av deg og bloggen din, du er kjempe inspirerende!! Stå på med alt av praksis og skole arbeid<3

    13. Nina: Heisann! Arh, nå glemte jeg å gjøre det på min siste snap, men jeg skal finne ut hvordan jeg gjør det til neste 😀 Jeg er litt treg på teknologien bare 🙂

    14. Thea: Hei Thea! 🙂 Å jeg ville ikke vært i tvil. Er du rolig og omsorgsfull så er jeg sikker på at du kommer til å trives kjempegodt som sykepleier, og pasientene dine kommer til å trives kjempegodt med deg. Jeg var også fryktelig usikker på om jeg var for innadvent eller for lite omsorgsfull for å ikke bare omgås, men også hjelpe andre mennesker så mye hver eneste dag, men det går SÅ bra! Kan jeg så kan du. Og det vi ikke er gode på jobber vi med og blir litt tryggere på for hver dag 😀 Du må ikke ha nerver av stål for å bli sykepleier. Du må tørre å ha litt ansvar, men det lærer du på de tre årene med GØY undervisning både i teori og praksis <3

    15. Marthee! Nå må jeg bare spørre! Har kjæresten din bodd i Halden? 🙈 ellers måå det ha vært en tvilling 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg