Valentines Gift from Daniel Wellington

Annonse for Daniel Wellington

Woaah! Har dere sett noe så fint? Fy søren for en gledens overraskelse. Forrige uke fikk jeg levert en eske proppfull av ekte roser og et gavesett fra Daniel Wellington med en lapp med ønske om en “Happy Valentines Day” fra DW teamet. Hjelp, så nydelig!! Tipper enhver jente ville hoppet i taket over å ha fått noe så pent levert på en ellers ganske så grå ettermiddag. I gaveesken blant rosene befant det seg en sort Classic Petite klokke, med en ekstra sort lærreim til og en roséfarget “heart charm” som skal få pryde lærreimen min i tiden fremover. Det er utrolig enkelt å skifte mellom de ulike variantene av Daniel Wellington reimer, så det gjør jeg allerede til stadighet her hjemme <3

Har dere noen planer for den store dagen i år? I fjor var jeg ensom og alene, spiste antagelig iskrem, nettshoppet for alle penga og sveipet meg ihjel på tinder (neida), men i år har jeg mann, og store planer om å kjøre date night med han. Hehe! Daniel og jeg pleier ikke å gjøre veldig mye ut av noe som helst, men noe god mat skal jeg ihvertfall sørge for at vi får i oss denne onsdagskvelden. Alle hjerters dag  markeres litt! Det har jeg alltid vært opptatt av <3

Altså SE så lekkert?! Fra og med i dag, 1 februar og til 14 februar, har Daniel Wellington satt sammen to søte valentines-kampanjer der du kan velge mellom å enten 1. Kjøpe en av de mange populære klokkene med lærreim og få en “heart charm” med på kjøpet. Eller 2. Kjøpe et ferdig gavesett med en klokke fra bestselger-kolleksjonen Classic Petite, en ekstra lærreim og en valgfri heart charm! Begge tilbud kommer selvfølgelig med en flott gaveinnpakning for anledningen. For å si det sånn: Er det noe de kan i DW teamet så er det jammen klassiske, rene og elegante innpakninger til klokkene sine.

– Just Perfect For Valentines Day –

Denne supersøte lille hjerte-dupeditten får du i både roségull og sølv, så her velger du den fargen som passer best til lær-reimen du har valgt deg. Har dere sett så koselig? Rabattkoden MARTHEBORGE gir i tillegg 15% rabatt, ikke bare på disse Valentines tilbudene, men på absolutt alt fra nettsiden deres. Så vet dere det! Du må betale toll når du bestiller klokkene på nett, men DW har fri frakt og retur verden over <3

– Rabattkoden MARTHEBORGE gir 15% på alt HER –

Happy Valentines day, når den tid kommer <3
Nå skal jeg se og få tømt leiligheten for pappesker her!

2 kommentarer
    1. Det er ikke toll men merverdiavgift på ca 230 kr som kommer i tillegg til prisen. + posten tar et fortollingsgebyr på kr 158 for slike sendinger. Men den var så fin så jeg må bare ha den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg