Something for February 14th

Annonse for Pictureit

Wihuuu! Soverommet begynner å ta form dere! Det var utrolig stas å få sengen opp og på plass allerede tirsdag forrige uke, men det var først i dag, da jeg fikk sengetøyet på, nattbord på sidene og bilder på veggene, smilet mitt nesten ville gå rundt. Det ble bare så sykt koselig, synes dere ikke? Med hvite, rene plakater på blågrønn vegg, tykt strikketeppe, og *kremt* litt skrukkete putetrekk i grå nyanser.. Jeg er kjempefornøyd, og det allerede før rommet er helt ferdig!

Noen av dere har kanskje ikke rukket å tenke så langt enda, mens andre teller ned dagene til alle hjerters dag i håp om å få skjemme bort eller bli skjemt bort selv med blomster, god middag og kanskje en gave? 14 februar er faktisk bare to gode uker unna. Har dere noen planer for denne dagen eller? Pictureit har ihvertfall noen superkoselige posters i alle mulige romantiske varianter dersom du skulle få lyst til å overraske noen for anledningen. Eller bare føle deg inspirert til å pynte med litt romantikk i din egen heim! De har selvfølgelig satt ned prisen på en rekke av disse plakatene nå, deriblant alle jeg viser frem her! I tillegg til disse, har de både “kjæreste”, “Du & Jeg”, “Herr & Fru” og “For evig & alltid” plakater som passer inn i ethvert familiehjem. Alle de romantiske plakatene til Pictureit kan dere titte på HER.

– Kjærlighetsposter HER, Samboer HER, Hverdagslykke HER


Ellers har jeg for anledningen også fått tilsendt en nydelig liten pakke med to nye armbånd i, som Du & Jeg står inngravert på. Eller rettere sagt: “Du” på den sorte og “jeg” på den rosefargede. Er ikke det litt koselig? Disse armbåndene kan du også få med inngravert “mamma” eller “venninne” på, og de har altså vært så populære at Pictureit har vært utsolgt for dem helt siden ukene før jul. Superelegante er de! 

– Inngravert du & Jeg armbånd finner du HER – 

Det er ikke bare Valentines day som skal feires i manges hjem 14 februar i år, men også dagen hvor mødrene i heimen skal hedres. Derfor har også Pictureit satt sammen en liten side med morsdags-gavetips til oss. Dere kan se på utvalget med alle tilbud HER, men jeg kan med en gang si at de har noen veldig koselige både “mamma”, “mor”, “bestemor” og ja til og med “bonusmamma” bildeplakater på siden sin, i tillegg til disse armbåndene jeg fortalte om.

Så det så! Ta en titt og se om ikke du kan finne noe til deg og/eller dine <3
MB-20 gir dere 20% på alle ordre hvor dere handler for over 299kr!

28 kommentarer

Siste innlegg