Great way to start the day

– Hello Winter Wonderland –

Litt av en utsikt å våkne til, eller hva? Mannen bor rimelig greit her! Nå skal det sies at den fine hvite utsikten nesten er smeltet bort, og det bare på noen timer! Jeg knipset disse bildene like etter frokost og dagens første skirenn på tv. Alt jeg skulle få gjort i leiligheten har blitt satt litt på vent det siste døgnet da jeg bare følte for å sove meg frisk hele fredagen. Kan ikke huske sist jeg kjedet meg så mye, eller tok igjen så mange episoder med ulike tvprogrammer, men jeg tror kroppen min var takknemlig, for i dag våknet jeg nesten frisk som en fisk igjen! Hurra for det <3

Den rebellen av en kjæreste jeg har kom ikke hjem før klokken halv seks i dag tidlig etter en hard tur på byen med kollegaene, så i dag har det vært jeg som har pleiet han. Jeg smalt sammen en rågod pizza for bare et par timer siden og denne superenkle varianten skal jeg dele oppskriften på med dere også. NÅ skal jeg endelig se og sette føttene mine i noen sko igjen, og kjøre til Bohus for å få gjort noen kupp der. Så drar jeg mannen med meg for å skru på plass de siste bitene av garderoben. Gleder meg maks til å se resultatet av den <3

Ville bare innom for å hilse på dere. Det har altså ikke skjedd all verdens siden sist, men det er litt deilig også etter en hektisk uke. -Å kjenne på at dagen for engangs skyld går sakte <3 Håper det står bra til med dere alle, og at dere holder dere unna alle vinterbasseluskene. Vi snappes nok fra leilighet og garderobeprosjekt i kveld! Nyt lørdagen så lenge.


7 kommentarer

Siste innlegg