What i got for christmas…

Inneholder en affiliateslenke

Woah! For en dag jeg hadde i går.. Jeg var så trøtt klokken 19.00 om kvelden at jeg følte for å kaste opp og det bare etter praksisdag nr.2! Hjelp! Jeg stortrives i hjemmesykepleien, og det er ikke det som er så tungt, men jeg forberedte meg til en oppstartsamtale med lærer og veileder til klokken halv ett om natten og sto opp igjen 05.15 for å være i Vennesla 07.04, og meg uten søvn… Jeg klarer visst ikke én natt engang. Jeg var ferdig med min andre veldig fine dag i uniform klokken 15.00 om ettermiddagen, men kom meg ikke hjem før 17.00 med den forbaska bussen, så alt i alt tilbragte jeg faktisk tre og en halv time i trafikken. Det er jo en tur til Stavanger det! Æsj altså.. Etter mye frem og tilbake de siste par dagene, har jeg nå bestemt meg for at så mye tid spart faktisk er verdt de lappene en leiebil koster, så nå er bilen booket fra og med mandag og det skal bli en FRYD!

Hvordan går det med dere da? Flere som finner det litt ekstra hardt å stå opp om dagen? Det hjelper liksom ikke at gradstokken ligger på minussiden og at det er mørkt når du drar hjemmefra, og mørkt når du kommer hjem igjen? -Men sånn er det når vi har valgt Norges land i januar måned. Vi går heldigvis mot lysere tider nå, og om to, tre kalde måneder venter vår og fire varme <3 

– What i got for christmas – 


Her kommer bloggposten som skulle vært publisert for et par uker siden nå! Bildene av noen av julegavene som lå og ventet på meg under treet i 2017. Jeg fikk SÅ mye fint både av interiør til leiligheten, klær, sengesett, kjøkkendupetitter, nytt servise, håndklær, såper og deilige baderomsprodukter! Dette her er bare noe av det, men ettersom jeg enda er i innflytningsboblen tenkte jeg at jeg ihvertfall kunne vise frem noe av det som hører til interiørfronten! For ja denne baileysflasken med sjokoladesmak er så fin at jeg ser på den som både drikkevare og interiør, og det samme gjelder rituals sett samt krydder og oljeflaskene. Disse krydderflaskene fant jeg forresten to nydelige marmor-brett til for en rimelig pris på Bohus forrige uke. Et stort brett til 349kr og et mindre til 199kr har nå fått plass på kjøkkenbenken og skal bære både krydderier, oljer og digge urter. Noen av dere har nok sett dem på storyen min allerede 🙂

Flere har spurt hvor det nye sorte servise mitt er fra og det er altså fra Room21. Det er også de kule sorte krusene med lokk. De sorte Muuto dotsene (elsk) skal jeg ha på minty breeze veggen min i gangen, og disse får dere kjøpt sammen HER. Spør gjerne hvis dere lurer på hvor noe av alt det andre er fra! Gleder meg til å vise dere mer også etterhvert som jeg kommer meg på plass. Jeg har bestemt meg for å vente med å sove over i leiligheten min til sengen er i hus om to uker til. Da har jeg forhåpentligvis også garderobe, stuebord, og litt flere møbler på plass <3 Wihuu. Denne prosessen her er altså så gøy!

Dere må ha en super lille-lørdag alle sammen!
Nå skal jeg kose meg med dag tre i hjemmesykepleien <3

21 kommentarer
    1. Såå masse fint 😀 Jeg elsker den krydder-serien der utseendemessig, men har ikke sett på priser enda. Har bare fått for meg at det er dyrt, hehe. Leter etter fine flasker som jeg heller kan fylle matolje og eddik osv på 🙂
      Bra du har leid deg bil – jeg hadde aldri orka buss og styr så lenge og så ofte :-O

    2. Elsker de krydderne! MEN, jeg anbefaler virkelig krydderet fra samme merke som heter “SALT: Parmesan, cheese & basil”. Det er helt fantastisk og fungerer til så og si alt, men spesielt pasta og pizza!

    3. Jeg skjønner ikke hva som skjedde? Skulle ikke du låne bilen til kjæresten din gjennom denne prakisperioden?

    4. Så utrolig spennende å følge deg nå midt i flytting og “oppussing”, noe av det aller gøyeste å lese om! Håper det ordner seg med dagene i praksis nå som du har tilgang på bil. Har du forresten fått med deg at ny sesong av The Bachelor har startet? Med verdens skjønneste Arie, fra Emilys sesong. Har sett de to første episodene, og fy så gøy og spennende det er denne gang!
      Uansett; lykke til videre i praksis, og kos deg med leiligheten og flyttingen samtidig! Stor klem.

    5. Synne: De selger den mange steder både i butikk og på nett. Regner med bestemor kjøpte den på brødrene Pedersen i Stavanger. I Kristiansand får du den blant annet på Hansen og Co 🙂

    6. Iris Taklo: Ja de er litt dyre, men det er ikke så aller verst! Tror de ligger på rett over hundrelappen per flaske 🙂 Stas med litt fine krydderier og gode oljer på kjøkkenbenken 😀

    7. Anita: Kjempehyggelig å høre at du synes det Anita 🙂 Wææ! Jeg så reklamen for den nye sesongen i romjulen og tenkte at DET skulle jeg få med meg hver mandag fremover, men så har det gått helt i glemmeboken! Heldigvis er det vel ikke blitt sendt mer enn to episoder? Så det skal jeg klare å ta igjen 😀 Hjertelig takk for påminnelsen! Klem

    8. Stå på Marthe <3 Vet hva du mener med at det er hardt å stå opp.. går medisin 2.året, starter kl.8 hver dag mens samboeren ofte kan sove til 12 haha.

    9. eg har samme bollene med lokk -de er så fine OG praktiske!!
      Og rituals.min favoritt butikk, eg liker den duften der,men Happy den orange er min store kjærlighet <3
      gleder meg til å se mer av interør og leiligheten <3 <3
      Eg er å inspirert til å omrede hjemme hos megselv siden julen er ryddet bort.alt ser så merkelig ut med engang...tomt likssom,men LITT deilig med PLASSSSSSSS
      skal snart skifte alle kosetepper og putetrekk..hadde ikkje mer plass på tørkestativet og julepynteduker og tepper og putetrekk bruker ikkje eg tørketrommel til
      Måtte rydde litt ut av soverommet også -tenker å flytte om etpar ting der inne,selvom det er knapt med plass er det mulig med NOE 😀
      så deilig <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg