Maletimer og peis-shopping!

– Loving every minute of it –

Nyter dere helgen? For mange er det vel den aller siste før hverdagen kaller med jobb og studier igjen? Jeg starter ihvertfall min praksis allerede nå på mandag(!) og føler i grunn jeg la ferielivet på hylla det minuttet jeg overtok leiligheten. I går kveld sto mannen, svigermor og jeg og malte hele kvelden, og i dag har jeg løpt rundt på omsorgssenteret hele dagen. Det skal jeg også gjøre i morgen tidlig, og så må det en aller siste maleseanse til før jeg må prøve å lade litt opp før første dag i hjemmesykepleien! Litt flaut å møte opp trøtt i praksis like etter en tre ukers juleferie liksom.

Ellers koser jeg meg fremdeles glugg med flyttesjauen min. Annika og jeg var på Ikea sammen noen timer i går formiddag og så på bad og annet dill. Noe bad ble det ikke, da jeg rett og slett ikke klarte å bestemme meg for noe som helst, men peis har jeg ihvertfall landet på, så den er like rundt hjørnet <3 Åh.. Den stuen min skal bli SÅ fin. På bildene her hadde vi bare malt et strøk, og likevel synes jeg fargen ser smashing ut. Så innmari varm og lun. Nei, jeg er så fornøyd! Warm Blush heter den, og er fra Jotun til alle som lurte. Det er tydelig at det er mange som er begeistret for oppussingsspalter! Jeg har fått 500 nye følgere på snapchat de siste tre døgnene. Kjempemoro å se at dere har lyst til å følge med på både interiørshopping, maleprosjekter og det hele fremover! 

Som dere kanskje ser så gikk jeg også til innkjøp av en beagle i går! En Ikea-variant i første omgang… Valpens første bamse. Neida, jeg har ikke sett på noe kull riktig enda (må bli ferdig med praksisperioden først), men jeg har navnet klart, og hun skal hete: Wait for it…. Mali! Er ikke det verdens koseligste? Marthe og Mali skal det stå på skiltet ved inngangsdøren min. -Så får vi se om ikke mannen også kommer snikende inn etterhvert. Det får tiden vise <3 Han trives veldig godt i leiligheten han leier, men nå skal jo jeg få det så fint at han bare får lyst til å være hos meg hele døgnet likevel. Hehe! 

 

Håper dere har det fint! Nå skal jeg se en episode Broen og dø litt <3

32 kommentarer
    1. Så fint det blir hos deg 🙂 Blir gøy å følge bloggen din fremover! Gleder meg til å innrede leiligheten jeg og kjæresten har kjøpt oss, som blir ferdig neste år 🙂

    2. Knallfin leilighet du har! Jeg gleder meg maks til du får beaglevalp, nå begynner min å bli så stor så blir så koselig å se på søte valpebilder <3 de er de nydeligste! Første gang jeg fikk øynene opp for en beagle var på din blogg, og nå har jeg min egen lille bestevenn!

    3. Amalie: Åå <3 Nå ble jeg glad! Måtte lese kommentaren din høyt for mannen og skryte på meg litt ære for å gjort enda ei beagle-frelst 😀 Gleder meg masse til å bli eier av en selv 🙂 Omsider!

    4. Så fint det blir! 😄 gleder meg til å følge med på resten av oppussingen! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det fine svarte serviset ? 😊

    5. Du får det så fint! Gleder meg til å se valpebilder😍 skal selv snart få en sheltievalp🐶😍

    6. Så fint du har fått det!
      Jeg gleder meg til innlegg med leiligheten og interiør framover:)
      God helg fine du! 🙂

    7. Kjempe fin leilighet, og nydelige farger😍 Så du snappet video av et teppe, hvor er det fra? Var SÅ fint!

    8. Hei.
      Åh, jeg blir så glad av å lese om dine gode dager. Du stråler jo om dagen!!, og det er så fortjent 🙂
      Jeg lurer på om vi kan få vite fornavnet til Mannen? Det blir liksom litt mer personlig å lese et navn, i stedet for Mannen.. Du navngir jo både venner og venners kjærester?:) Full respekt for at han ikke vil være en del av bloggen, men virker bare litt mer.. ekte når vi får et navn 🙂

    9. Så snap ang praksis og buss, hva med å få seg en bil? Eventuelt en leiebil for perioden? 🙂 Virker så slitsomt ut med all den bussingen.. Lykke til med praksisen <3

    10. Hei, jeg så nettopp dine snaps ang lang reiseveg til din praksis i hjemmesykepleien. Jeg hadde det også slik.. etter kveldsvakt var jeg ikke hjemme før kl. 2330, og sjeldent i seng før halv ett. MEN, disse 8 ukene kommer til å gå fortere enn du tror, og etterpå sitter du igjen med et helt nytt perspektiv av visse deler i sykepleien! 😊 Hold motet oppe, dette går bra!

    11. Christin: Jeg vil ikke kjøpe bil, men jeg fant meg en leiebil til under 10 000 for to måneder, så med mindre det dukker opp et enda bedre vennetilbud så tar jeg den 🙂 Tuusen takk!

    12. Marie J.: Det er godt å høre at andre har kommet seg igjennom det. Jeg kjenner jeg blir stresset og en smule ulykkelig bare av tanken på å ikke komme hjem til livet før midnatt, men herlighet det er jo som du sier bare noen måneder <3 Håper du fikk masse lærdom ut av ukene dine. Og håper jeg får det samme! 😀

    13. Kjøpte leilighet i høst og endte faktisk opp med 2 av fargene som du nå har valgt, minty breeze og warm blush – freshe 🙂

    14. Spennende å følge bloggen din.
      Her sitter jeg, ferdig utdannet sykepleier for et halvt år siden, og skal hilse på “min” første student i morgen.Jobber i hjrmmesykepleien. Det er spennende å være veileder for første gang og .. 😉

    15. Hei Marthe! Så kjekt å lese bloggen din for tiden, har nylig (desember) flyttet inn i nybygget sammen med samboeren og vår lille Beaglevalp <3 Det e TRAVELT med valp, men om noen mnd når lille Diego har mistet tenne sine og sluttt å bite på alle de nye møblene våre, så blir det verdt det:D Hehe! Om du trenger litt valpebilder av beagle, så har diego sin eg insta, den heter : Thebeaglediego. Så over til et spørsmål:
      Hvor ville du anbefalt å reist mellom Marrakech eller Sardinia? Er veldig usikker på hvor vi ønsker å reise på ferie i april, men vet du har vært begge steder, så hvor anbefaler du?
      -Malin 🙂

    16. Hei 🙂 elsker bloggen din, den er så fin og mye man kan relatere seg til 🙂 hvor har du kjøpt de små potteplantene på kjøkken benken? Jeg har lett etter noen slike små selv men finner ikke noen som ikke er for store hehe
      Gleder meg til å lese videre ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg