Innflytningen er i gang!

Hei på dere gode, tålmodige sjeler! Nå er jeg endelig i gang med den store innflytningen dere! Herregud så gøy jeg har hatt det de siste par dagene. Jeg ELSKER virkelig dette her. Løpe fra butikk til butikk, titte på nye farger til veggene, kjøpe møbler, kjøpe dilldall og bruke fem timer på selv de minste avgjørelsene. Haha! Jeg har brukt over en uke på å velge maling for tre små rom nå, så i dag måtte jeg faktisk bare spasere inn på Montér, bestemme meg der og da og gå for akkurat det. Jeg kan jo ikke velge farge på møbler før jeg har klar fargen på veggene ikke sant? Alt skal jo passe sammen til slutt!

-SÅ i dag fikk jeg altså omsider tatt noen småskumle beslutninger og vips så hadde jeg ikke bare hendene fulle med fire bokser maling, ørten koster, teip og rørepinner, men og en lys turkis sofa, seks pynteputer og en nydelig lys grå dobbeltseng som kommer til å bli helt vilt fin til fargen jeg har valgt til soveromsveggen. Nei, dette her kommer til å bli SÅ lekkert dere! Gleder meg masse til å se hvor forandret leiligheten vil bli bare ved å bytte ut alle fargene på veggene. Og tenk at jeg landet på turkis sofa da? Det hadde jeg aldri trodd selv, men det var virkelig Bohus aller lekreste, så da måtte det bare bli sånn. 

Mannen og jeg drar ut igjen til leiligheten nå, og resten av torsdagskvelden skal gå til maling! Jeg er optimistisk og krysser fingrene for at vi klarer å ta et strøk på hele heimen jeg. Så kan jeg ta det andre alene i morgen. Fredagskvelden sin det <3 Ting må helst skje i rekordfart når Borge pusser opp. Noe annet har jeg ikke tålmodighet til. Nytt badeinteriør skal shoppes i morgen tidlig og ny peis skal bestilles så den blir smelt på plass før vinteren er over! Wihuu, mye gøy som skal skje de neste ukene! Jeg er helt i hundre <3 Innredning og små-oppussing er heelt i min gate, men jeg er likevel vilt glad jeg ikke har et større hjem å renovere. Bare malingsshoppingen var jo et ran?

– Sofa og speil som fulgte med leiligheten –

Jeg har ikke tenkt til å beholde noen av delene, men sykt takknemlig for å ha denne sofaen mens jeg venter på min nye! Holdt på å gulpe opp dagens frokost da damen på Bohus sa leveringstiden var 6-8 uker, men jaja noe må man vel kunne vente litt på! Hehe. Dere kan se den nye, lys turkise på snap om dere er nysgjerrige. Martheborge heter jeg der. Jeg har delt mye mer av flyttegalskapen på snapchat de siste par dagene, men etter helgen skal jeg knipse mer til bloggeriet også 🙂 

Ellers har jeg blitt avhengig av serien Broen siden sist. (På Nrk). Kan ikke tro at jeg oppdager en bra serie årevis etter alle andre, men sånn er det med meg og de fleste program. Nei, jeg har overhode ikke tid til å se på tv i disse innflytningsdager, men jeg flytter på dagen og ser serie på natten. Mannen og jeg kom oss først i seng klokken to i natt etter å ha sett slutten av sesong 1, og da var vi så lys våkne at vi nesten ristet i sengen begge to av ren spenning.. 

Har du ikke sett den alt så se første episode i kveld!
Dere finner den på NRK på nett <3 Vi skal starte på sesong 2 i natt..

46 kommentarer

Siste innlegg