My New Years Eve Dress

Inneholder affiliateslenker

Hils på kjolen som skal få sitte på når jeg skåler inn det nye året dere! Denne grønne glitrende saken var så absolutt fin på bildene til Nelly, men i virkeligheten. Wow! Enda lekrere. Jammen satte den som et skudd på også, så nå gleder jeg meg en haug til å føle meg fin på årets siste dag. Jeg gikk faktisk til innkjøp av to grønne Nelly-kjoler og den andre bar jeg på festen i går (DENNE), men den får jeg vise på en annen gang tror jeg <3

Jeg koste meg masse med de fine jentene mine i går, og i dag har kjæresten og jeg bare ligget som slakt under hver vår dyne og sovet bort hele formiddagen. Nå derimot skal jeg hive meg i dusjen og stelle meg litt igjen jeg, for i kveld venter et nytt digg ribbemåltid hos svigers! JAY! Håper dere nyter romjulen. Jeg har så mye moro på agendaen for dagene fremover at smilet snart går rundt. Elsker ferielivet. Haha <3 Jeg pakket forresten også ut alle julegavene mine i dag tidlig, så de får jeg knipse litt av til dere i morgen, før julefrokost venter med girlsa i Lillesand. Tidligere år har vi kjørt koldtbord med pålegg, eggerøre, og noen varme tapasretter, men i år har vi bestemt oss for å bestille en diger porsjon med x antall thai-retter på døren, så det blir en spennende vri!

Forandring fryder <3 Dere må ha en nydelig onsdag så lenge. Hehe, jeg tror jeg brukte fem minutter på å finne ut hvilken dag det var da jeg våknet i dag tidlig. Elsker å våkne opp og ikke ane om det er søndag, onsdag eller fredag <3 Det har liksom ikke noe å si, for Jeg.Har.Feri! 

– Nyttårskjolen min koster 384kr på Nelly HER nå –

28 kommentarer
    1. Nydelig kjole!
      Denne hadde jeg også bestilt, men var ingen flere igjen i min
      str. 😉 ha en fin feiring i dag også 🙂 og på nyttårsaften

    2. Hei! Den kjolen må jeg ha til glitterfest etter jul! Men jeg synes alltid det er så vanskelig med størrelser fra Nelly, spesielt på kjoler. Føler jeg har alt fra S-L i plaggene derfra. Hvordan synes du størrelsen er, sammenlignet med feks HM eller lignende?

    3. Så fin kjole!!! Kan du vise bilder med den på? Regner vel egentlig med at det kommer på nyttårsaften;)
      Ha en fortsatt fin kveld, klem <3

    4. Så nydelig kjole!:) jeg så på mystory at du skal bruke gaffateip under kjolen og ble veldig nysgjerrig på dette, Hahah! Selv skal jeg gå med kjole med utrigning foran og bak, og lurer derfor på om det er mulig å teipe puppene sånn at man får litt kløft som man ville fått med en vanlig bh?

    5. Nå kan du vel snart innrømme at du er sammen med Daniel? Alle som har deg på snap så han jo på mystoryen din i natt <3

    6. Så flott kjole! Hvordan gikk det med hundene på nyttårsaften? Ble de redde, med tanke på at de var så mange? Sikkert litt seint å si, fortsatt godt nyttår❤🎉

    7. Heei! Jeg så nettopp storyen din på snap. Har du funnet tilbake til eksen din? Han lignet utrolig mye🤔forteeeell! Btw, du er nydelig haha❤️❤️Klem

    8. Anonym: Tusen takk! Det gikk faktisk godt 🙂 Det var bare en av dem som var redd for rakettene, men han stresset rett før og etter midnatt, men ellers gikk det veldig fint med han også 🙂 God nyttåår!

    9. Anonym: <3 Tusen takk! Ja det har jeg, men han vil ikke være en del av bloggeriet så da må jeg bare respektere det 🙂 Kan gjerne fortelle at vi fant tilbake til hverandre allerede våren 2017, men det blir altså ikke noe romantiske bloggbilder her i 2018 heller 🙂 Stor klem!

    10. Heii! Så gøy at du svarte meg over her😍 jeg er såå glad på dine vegne! Dere er utrolig søte sammen, virkelig. Jeg respekterer fullt og helt at det ikke blir noe kjærestebilder osv. Kos dere kjempe mye og pass på hverandre ❤️ Stor klem tilbake til deg

    11. Kunne du skrevet et innlegg om hvordan dere fant tilbake til hverandre? Trenger ikke ha med bilder av kjærleiken! Det er så utrolig koselig, og dere er bare såå fine sammen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg