Christmas Eve – 2017

Turtelduene mine, pyntet og klare for familiens favorittkveld. Selveste julaften <3 Det var ikke mange bildene jeg knipset for timene de bare fløy avsted og for å være ærlig så synes jeg hele uken har forsvunnet på et blunk. Jeg har hatt det helt fantastisk disse dagene, og både julaften og 1. juledag ble akkurat så bra som jeg hadde håpet. Jeg har fått så mye innekos med familien og jeg har sovet så mange timer hver natt at jeg nå faktisk sitter med full-ladde batterier her på toget hjem igjen! Fy søren så fin den julen er. Den står fader meg til forventningene år etter år!

Helt magisk har denne siste uken vært. Proppfull av både julemat, riskrem, deilige hjemmelagde kaker (sjekk de lekre under her!), avslapning med julefilmer og åpning av ALT for mange gaver. Jeg har fått mye fint, og jeg gleder meg til å vise dere ihvertfall noe av det så fort jeg er kommet hjem <3 

– It’s been the best vacay – 

Jeg blir hentet av mannen rett før 16.00 i ettermiddag og så bærer det rett hjem, skifte til finstasen og kjøre avgårde til Annika for en 2. juledagsfeiring der. Jeg er vel ikke den eneste som skal fylle glasset med noe godt i kveld? Det er så kaos på byen denne natten her at jeg faktisk ikke orker å svinge meg på noe dansegulv selv i dag, men noen timer hjemme hos bestis med jentene mine gleder jeg meg masse til! 
 

– Pakkeleken er en tradisjon når vi feirer jul – 

Tusen tusen takk for en RÅfin jul, familien <3
Håper dere har fått noen nydelige helligdager dere også.

11 kommentarer
    1. Hvilken størrelse har du i kjolen ? Kjøpte den i svart selv i small men den var altfor stor oventil, Pga altfor lange stropper 🙁

    2. Hei Marthe! Første gang jeg kommenterer på flere år, ville bare si at det gledet venninnehjertet mitt (er det lov å si etter å ha lest om livet ditt i x antall år?) å se deg sminkefri på mystorien i går. Føler at du er litt i samme bås som meg når det gjelder komforten rundt å vise seg uten sminke. Mulig jeg tar feil, men jeg ble ihvertfall hoppende glad av å se det, for jeg vet hvor langt inne det kan sitte. Ville bare skryte litt av deg. Og herreGUD så fin du er; både med og uten sminke<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg