Merry Christmas You All!

Bare innom for å ønske dere alle en GOD JUL! Her sto alarmen på 08.30 i dag og da var det bare å hoppe inn i morgenkåpen, spasere ut soveromsdøren og bli møtt av bestemors stappfulle julesokk like utenfor dørkarmen. Fy søren, bestemor gjør seriøst julemorgen så bra at den nesten slår selve julekvelden! Jeg er så heldig med den nydelige, lille familien min at jeg ikke får sagt det nok <3 Morgengaver fra nissen lå også klart ved peisen i dag tidlig (Ja jeg er 25, og nei jeg er ikke voksen) og i disse befant det seg to nydelige pysjsett som jeg tenker å bo i resten av ferien min <3

– En liten morgenhilsen fra nissen –

Denne uken her er definitivt årets beste. Jeg koser meg glugg og de siste par dagene har jeg hatt konstant hvilepuls. Tre koselige filmer snurret jeg i går, og ellers lå jeg bare rett ut i pysj på sofaen, sminkefri og nøt meg. Jaaaa! Akkurat sånn ferielivet skal være. Nå er bestemors pinnekjøtt bare to små timer unna, og tante kommer snart inn døren her <3 Måtte dere nyte denne kvelden like mye som meg enten dere feirer den alene, sammen med en liten eller stor familie. Gleder meg til å skravle mer med dere i morgen igjen. Stor juleklem fra meg og mine! 

– Have Yourself A Merry Little Christmas – 

9 kommentarer

Siste innlegg