A Little Pink Present

– I put my new shoes on –

Har dere sett så skjønne sko!? Kanskje ikke helt passende for sesongen, men det var vel også derfor de var på salg i går. Heh! Kvadrat hadde en rekke tilbud i forbindelse med at de holdt nattåpent i går, og dette skoparet måtte både Iselin og jeg røske med oss hvert vårt par av. De er fra Bianco og kostet i går 399kr. (Førpris 999kr). Om de er like billige i dag vet jeg jammen ikke, men jeg måtte nå vise dem frem likevel. Syntes bare den fargen var så innmari lekker!

Har dere noe hyggelig på agendaen deres denne fredagskvelden? Jeg har akkurat inntatt dagens middag og skal bare la maten få synke litt før jeg flyr avgårde til neste hus! Iselin og jeg tenkte nemlig å snurre julefilm hos henne i kveld, så det blir feriens tredje! Juhuu, jo flere jo bedre <3 Jeg gleder meg!

​- Another Christmas Present for myself –

Ellers har det ikke hendt all verdens siden sist! Jeg ville bare titte innom og vise dere mitt siste kupp, og fortelle dere at jeg fremdeles bare nyter og later meg her i Stavanger by. Bestemors julekaker har aldri smakt bedre. Kjenner allerede at det begynner å bli plass til et par havreflarn til i magehuset. Mihi <3

<3 <3 <3

11 kommentarer
    1. Åå, utrolig fine sko! Jeg leser til sykdomslære 2, da vi skal ha eksamen rett etter juleferien. Må bare si at jeg blir utrolig motivert av bloggen din. God ferie, Marthe❤

    2. De var utrolig lekre! Her nytes fredagskvelden til det fulle etter å a fullført siste eksamen i dag! Venter bare på at kjæresten skal komme hjem før vi skal snurre “Elf” som er en av mine favoritter 🙂 Fikk til og med en Elf-tskjorte av storesøsteren min så tenker kanskje å ha på den og poppe popcorn <3 Ønsker deg og dine en god jul <3

    3. byAnne: Nei så koselig! Sinnsykt sent å være ferdig med eksamen nå.. unner deg noen superdigge dager fremover 🙂 Håper du har rukket å hente inn litt julestemning allerede 🙂 God jul og ferie til deg og!

    4. Hei Marthe. Måtte berre kommente for å ønske deg god jul! Og må sei at det er så kjekt å lese din blogg, og kjekt å kommentere siden du er så flink til å svare på kommentarer 🙂 Håper du tar deg litt fri fra jobb i jula og nyter! Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg