– On My Wishlist –

Reklame / Affiliateslenker for Room21

Her kommer en meget forsinket ønskeliste til jul! Ihvertfall på interiørfronten! Familien fikk selvfølgelig noen av disse varene tilsendt på en liste for flere uker siden, men nå deler jeg dem med dere også 🙂 Room21 har så sinnsykt mye fint at jeg tror jeg kunne ha innredet hele leiligheten min bare med varer fra nettbutikken deres. Under her får dere noen av tingene jeg sikler etter om dagen, men jeg kunne nok ha plukket ut minst dobbelt så mye.. Jeg har forresten begynt å tenke litt på møbler også til mitt nye hjem, og angående sofa så er jeg så innmari i tvil. Jeg har ikke lyst på en farge som alle andre har, så nå sitter jeg helt alvorlig å vurderer pastellrosa! Enten noe lignende den på bildet under her, eller en i favoritt-grønnfargen min. (Se bilde over). Synes begge to er råålekre, men jeg er redd jeg blir fort lei av rosa selv om den er dus? Hmm, decisions decisions.. Fint og hjemmekoselig skal det bli i min lille crib uansett hva jeg lander på.

Noe av det jeg gleder meg aller mest til med innflytningen, er å fylle kjøkkenskapene med masse nytt innhold. Nye servise står på ønskelisten, matlagingsdill, gulldetaljer, fine olivenoljer og deilige kryddermikser i ulike smaker. Sånt får jeg bare aldri nok av, og tenk nå har jeg til og med stor plass å kokkelere på! Ellers vurderer jeg å gå til anskaffelse av denne blomsterkassen på nr.11 og ha i det ene kjøkkenhjørnet med urteplanter i. Tror det kunne ha blitt riktig så fint. 

Det er godt jeg enda har et par uker å bestemme meg på, for utvalget er jo helt overveldende på nett.. Tror jeg trenger noen timer til med inspirasjonsjakt hos pinterest også før jeg bestemmer meg for hvilken stil jeg skal kjøre i de ulike rommene. Jeg er så delt, og liker så innmari mye forskjellig…

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER
11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 16. HER 17. HER


Jeg er vel neppe alene om å ha noe av dette på ønskelisten i år <3

10 kommentarer
    1. Ja her var det mye fint. Ikke glem at det ofte er 6 – 8 ukers leveringstid på sofa 🙂
      Jeg kjøpte to slike plantekasser nr. 4 på lagerhaus til 1/4 av prisen. Likte de veldig godt:
      lagerhaus.no/paket/julklappar/planteringslada-hangout
      Andre interiørbutikker: raunoslo ( sjekk instagram ) og Illums bolighus. Og du bor jo så nærme den fine interiørbutikken i Lyngdal som heter Bazaren. Blir spennende å se hvordan interiør du velger 😀

    2. På min ønskeliste står denne: verketinterior.no/produkt/cuero-butterfly-iceland-mariposa-shorn-white/

    3. Så mye fint 🙂
      Har du og kjæresten vurdert å flytte permanent sammen eller blir dere boende hver for dere, tror dere?
      Ps: det hadde vært så koselig om du bekreftet hvem du er sammen med ;D

    4. Hallo fine Marthe som jeg er inne og leser om hver eneste dag men som jeg glemmer å legge igjen noen kommentarer hos.. i dag skal jeg komme med et tips!!!! Du må ta deg turen på søstrene grene, de har sååå mye fint om dagen. Jeg kjøpte akkurat identiske målegreier som er avbildet på nr 13 til den nette sum av 38 kroner. De har også annet «dilldall» til kjøkkenet i samme stilen til en veldig hyggelig pris!
      God jul, gleder meg til å følge deg det kommende året ❤️

    5. Hannah: Hallo! Herlig med tips 😀 Jeg skal innom Søstrene Grene igjen like etter jul og krysser fingre og tær for at de har inne disse i gull enda da 😀 Tusen takk og god jul til deg også!

    6. Veronika: Nei, vi har ikke pratet så mye om det, men vi kommer nok til å bo hver for oss en stund fremover nå og heller dra på besøk tilhverandre i starten 🙂 Så får vi se hva som skjer videre! Han bor nesten gratis i sin leilighet, så det haster ikke for han å flytte på seg med det første <3

    7. Kathrine: Hjelpes, aldri hørt om lagerhaus før, men tittet på denne plantekassen du har kjøpt deg og den er da akkurat like fin som de jeg har lenket til her til 4 doblet pris. De har dem kanskje bare i sort, men da får jeg heller kjøpe meg en i sort ass 🙂 Tusen hjertelig takk for tips! Og ja, jeg må få fingeren ut med den sofaen! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg