Christmas dinner with Family

I går var en fin kveld. Farmor og farfar inviterte meg på en helt syk reinsdyrmiddag med rødt i glasset, og som jeg nyter meg i den gigantiske stuen deres.. Elsker å feire jul på akkurat denne måten jeg. Først hos et par besteforeldre og så hos et annet. To julegaveutdelinger, to deilige middager og to fullferdige kvelder med familiehygge, skravling og kos. Helt perfekt spør du meg. Vi pratet om alt og ingenting i mange timer, og i julegave fra meg fikk hele familien nye tøfler. Jo så fikk farfar ny pysj og farmor noen snaisne truser. Hun ønsket seg bare én truse til jul i år, og med en truse tror jeg hun hadde en typisk “eldredame-truse” i tankene. Well well… Tror’ke det! Det ble seks sexy blondetruser med brasiliansk vri og gjennomsiktig rumpedel. Hahaha <3 Værsågod 🙂

I dag reiser superparet opp til Bortelid for en hvit jul der, og mens de koser seg glugg i hvitt landskap skal jeg bare ligge rett ut på sofaen i pysjen og snurre en eller annen julefilm før kvelden kommer og Iselin og jeg tar turen på årets siste runde julegaveshopping. Gleder meg til et gjensyn med Kvadrat igjen! Håper det står bra til med dere alle, og at dere nyter denne førjulstiden like mye som meg <3 Bare tre deilige dager igjen til 24 desember nå! JAAAY!

Fine fine farmor og farfar <3 Disker alltid opp med den nydeligste maten!
Tusen takk for nok en suveren julemiddag! Dere to er helt topp <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg