– Plan for juleferien –

Reklame / (Inneholder affiliateslenke)

Hei Stavanger, og velkommen juleferie! Tenk, nå har jeg fri fra alt som heter studier i nesten tre fulle uker. For en følelse! Disse dagene har jeg lengtet såå mye etter i høst, og nå er de her altså. Ubeskrivelig deilig <3 Jeg kom frem til bestemor og bestefar allerede i går kveld, og har allerede rukket å triple julestemningen. Det er kanskje ikke hvitt på bakken her mer, og regnet pøser som vanlig ned, men bare synet av bestas juletre, og enorme mengder pynt gjør at jeg føler meg som en julekule selv. Jeg elsker å være her, og spesielt på denne tiden av året <3 Det var så godt å komme hjem nå! To og en halv måned fra familien er litt for mye, men sånn blir det med eksamensinnspurter, flyttesjau og andre festlige desemberplanen på agendaen <3 NÅ er jeg ihvertfall her, og de neste dagene skal NYTES og bare fylles med latskap og morro.  

– Plan for juleferien 2017 – 
# Gå en hel dag i pyjamas og tøfler, drikke kakao til frokost og kvelds, og ikke gjøre annet enn å blogge og se julefilmer.

# Spise et nydelig julemåltid oppe hos farmor og farfar 20 desember og feire jul med dem der før de reiser avsted til Bortelid. I år feirer de nemlig til fjells!

# Dra på en aller siste gaveshopping på Kvadrat 21 desember. Da er det nattåpent og Iselin og jeg har lyst til å gjøre en liten girlsnight ut av det! Shoppe, skravle, og spise litt <3

# Knipse en rekke tradisjonelle bilder i bestemors julestue, og ikke minst av det fine treet med pakker under <3 

# Feire selve julaften som jeg alltid gjør. Med de varmeste folka jeg vet om, bestemors pinnekjøtt, riskrem, pakkelek og ren familiekos!

# Spise tantes deilige ribbe 1. juledag og forhåpentligvis følge tradisjon: “Snurr julete familiefilm med julekaker på bordet”! 

# Sjekke karakteren på min siste eksamen og ta den bokstaven med et smil samme søren. Sensurfristen er 25 desember om jeg husker riktig. Er så spent! Får jeg en C uten å ha lest så hopper jeg i taket av glede.

# Titte innom alle favoritt-interiør nettbutikkene mine i romjulen for å få med meg alle gode romjulssalg. Nå skal det handles på interiør, møbler og leilighetsdill!

# Feire 2. juledag med jentene i Kristiansand. Skåle max og skravle med de som endelig er kommet hjem fra studier fra andre byer. 

# Kjøre den årlige julefrokosten med girlsa hos Karen og Mille (ja hunden) i Lillesand. 28 desember er det duket for bufféfrokost (på kvelden) i Karens palass av et hus. Jeg GLEDER meg!

# Reise til Rauland for årets nyttårs-hyttetur! Ja det var visst Rauland vi skulle til. Ikke Gautefall.. Same same. Neida, men joda. Så lenge jeg får feire nyttår med hele jentegjengen, kjæresten min OG alle mannfolka til jentene <3 Da er jeg fornøyd samme hvilket land eller fjell jeg feirer på. Mannen går fremdeles på krykker under denne helgen så noe skigåing blir det ikke på oss, men vi skal kose oss med masse spennende ski på tven, god mat og andre morsomme inne-aktiviteter vi!

– Kalendergave fra en stykk nydelig bestemor –

Åh, måtte disse dagene her gå superduper sakte <3 
Den røde toppen jeg har på meg koster 129kr på Gina HER.

13 kommentarer
    1. Du skriver bestandig så varmt om besteforeldrene fine, så koselig!<3 lurte bare på om du feirer med foreldrene dine også? 🙂

    2. Høres ut som du blir å kose deg masse og for en kalendergave!
      Men er du ikke med foreldrene dine i julen? SYnes bare du ikke hadde nevnt de 🙂

    3. Christina: Hei hei! Jeg har nesten bare tittet på room21 og Ellos så langt. Jeg har liksom ikke kommet i gang helt med interiørtittingen før nå 🙂 Ellers synes jeg Bolia og Hansen og Co har sykt mye fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg