– Bonfire Monday –

– En formiddag med bålkos – 

Første feriemandag kunne ikke ha smakt bedre. Virkelig. Mannen og jeg dro ut i skogen like etter at dere var oppdatert i formiddag, og koste oss glugg med både pølsegrilling, pinnebrød og varme kopper kakao. En hel vedsekk brant vi opp mens vi skravlet, så utover det fine, stille vannet og bare Nøt med stor N <3 Utrolig deilig! Tre timer forsvant på et blunk, og så bar det hjem igjen for å vaske klar leiligheten til jul. Ettersom mannen enda går på krykker, tenkte jeg at jeg måtte gjøre det litt rent for han her før jeg stikker avsted til Stavanger by for en uke med bestemorluksus i morgen <3

– Formiddagen i et bildedryss –



Nå gjenstår bare noen siste ærend på sørlandssenteret, og så skal kofferten pakkes og fylles opp med x antall julegaver <3 Ah, gleder meg som en unge til syv hele dager med latskap og familiehygge, deilig julemat, julefilmer, og shopping. Herregud så godt det skal smake nå! Tenk at juleuken er her allerede dere? Det er bare seks dager igjen til julaften! -Og to uker til 2018?! Hjelp, som desemberdagene flyr… 



Måtte denne uken gå S-A-K-T-E. Julen skal jo vare evig i år <3

10 kommentarer
    1. Hei Marthe 🙂 Bloggfan her. Såg storien din på snap med alle julegaver. Kanskje du tar tog om du skal feire jul i Stavanger? Disse her er supre til å frakte både utstyr og julegaver man ikke vil skal bli flatpakket i koffert. https://m2.ikea.com/no/no/p/frakta-bag-stor-bla-17228340/
      Di selger dem også på jula, biltema feks. Muligens Europris (?) Veldig praktiske om du har plass/mulighet.
      Ønsker deg uansett en riktig god jul. Fortjent etter god innsats med skulearbeid og på bloggfronten 😊
      Karoline

    2. Karoline: Heisann! Tusen takk for tips Karoline 😀 Disse bagene tenkte jeg ikke på, men jeg husker nå at de rommer genialt mye. Jeg rekker enda å dra innom biltema før jeg drar! Tusen takk skal du ha, og riktig god jul til deg også 😀 Stor klem!

    3. Så koselig da 🙂 Deilig å nyte naturen i fint vintervær! Enig med Silje over her, klart vi blir nysgjerrig på hvem denne mannen er, men det er jo bare fordi du har blogglesere som oppriktig bryr seg om deg. Du har uansett full rett til å holde han helt for deg selv 🙂 Glad du er lykkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg