– Everyday Snapshots –

Hei på dykken! I dag våknet jeg med tidenes helgefølelse! Jeg hadde jo senvakt i går kveld og fikk dele ut mine første medisiner på egenhånd så det var faktisk et litt stolt øyeblikk. Hehe! Sov som en stein etter den vakten der, og da jeg våknet klokken 10.00 i dag og kom på at jeg hadde et møte med banken klokken 10.00 i dag… Vel ja, da ble den bedagelige mandagen ikke fullt så bedagelig lengre! Hehe. Jeg fikk heldigvis snakket med banken asap og avtalt nytt møte i morgen tidlig. Vet ikke hvor normalt det er å glemme og signere lånekontrakt for din aller første bolig, men der har du meg. Jaja, det er enda 2 uker igjen til jeg overtar den fine leiligheten min <3 Herregud som jeg gleder meg til å innrede og vise den frem!

Nå har jeg akkurat pakket tursekken, bakt pinnebrød og kokt opp vann. Jeg skal nemlig ut på tur i skogen med mannfolket og brenne bål denne formiddagen <3 Solen skinner som aldri før og i morgen drar jeg til Stavanger på juleferie, så da tenkte vi det var på sin plass med en romantisk formiddag utendørs sammen. Kamera blir med, så noen blinkskudd fra denne seansen skal dere få senere 🙂 Feirer tredje adventssøndag en dag på etterskudd vi. Ha en finfin mandag dere!

Følg meg gjerne på snap: Martheborge heter jeg der <3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg